Vraag

Samsung S7 Apps betalen via T-Mobile Factuur

Toon eerste reactie

31 reacties

Inmiddels al 3 maanden bezig en nog steeds geen oplossing. Hoe lang gaat dit nog duren?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Debby,

Mijn excuses dat dit zo lang duurt allemaal! Er was geconstateerd dat er eerder wel gebruik van de functie gemaakt kon worden. Vervolgens heb ik onlangs nog aangekaart dat dit dus niet het geval is en dat het probleem nog altijd blijft.

Op dit moment blijft het probleem echter nog in onderzoek. We zijn er dus nog steeds mee bezig om het op te lossen. Heb je het ondertussen nog wel eens geprobeerd? Gewoon voor de zekerheid om te checken of het toevalligerwijs wel werkt.

Laten we hopen dat het nu echt snel opgelost is!
Ik heb het al meerdere malen geprobeerd. Maar krijg iedere keer de melding dat mijn telefoon de verificatie sms niet kan verzenden. Dit is sinds ik de S7 heb. Met mijn oude S4 nooit geen problemen gehad
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Debby,

Jammer dat het nog niet werkt. Dan moeten we toch nog even het onderzoek afwachten. Zodra er meer bekend is over een oplossing voor jou, krijg je hierover bericht. Nogmaals sorry voor het ongemak!
Ik heb hetzelfde probleem. Alles wat hierboven staat al geprobeerd en nog steeds niet gelukt. Ik heb ook een S7
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mamadebke,

Balen dat bovenstaande tips niet hebben geholpen! Er staan heel wat tips tussen, dus ik vraag het toch even voor de zekerheid. Misschien heb je een tip over het hoofd gezien. Ik zie dat je paar weken terug een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Dan kan de betaalwijze in de war zijn. Kun je eens de volgende stappen uitvoeren:

- Log de Google account uit op het toestel. Het uitloggen uit het Google account gaat via de instellingen in het toestel bij Accounts.
- Zet de wifi uit
- Zet het toestel uit
- Zet het toestel weer aan
- Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
- Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
- Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten.

Mocht dit niet helpen, kun je dan eens de registratie verwijderen:
1. Log in op https://wallet.google.com
2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
4. Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kies je opnieuw de betaalmethode.

Als dit het probleem ook niet oplost, kun je mij in een privébericht dan de volgende informatie sturen:
In de case vermeld je:
- IMEI-nummer van het toestel
- Google-account (username)
- Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
- Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, graag aangeven.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer