Beantwoord

Scam RetroGames

• 3 september 2017
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Vandaag kreeg ik een sms-je binnen van RetroGames: "Gratis bericht: je gebruikt abonnement 'Retro Games', kosten zijn 7,49/Week, Onb. Toegang. Ga naar (link) Afmelden: payinfo.nl"
Erg vreemd want ik heb me nergens voor aangemeld en al maanden (in het begin bij het afsluiten van mijn abonnement) een blokkering via de T-mobile app ingesteld. Gekeken op mijn T-mobile app, maar er waren geen extra kosten. En ook zelf ingelogd op payinfo en daar bleek dat er geen betaalde sms-diensten zijn.
Ik neem dan ook aan dat dit gewoon scam is en raad iedereen aan om sowieso -nooit- op onbekende links in sms-jes of mails te klikken.
icon

Beste antwoord door Hajar 4 september 2017, 11:49

Hi IShootPictures,

Dankjewel voor het delen. Ik zie inderdaad dat je een blokkade hebt ingesteld voor betaalde diensten en dus kun je ook geen kosten maken aan zo'n dienst. Goed dat je nergens op klikt en dat je onze klanten hier waarschuwt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi IShootPictures,

Dankjewel voor het delen. Ik zie inderdaad dat je een blokkade hebt ingesteld voor betaalde diensten en dus kun je ook geen kosten maken aan zo'n dienst. Goed dat je nergens op klikt en dat je onze klanten hier waarschuwt!

Reageer