Beantwoord

Scammers

Reputatie 2
Hallo,

Ik weet niet of jullie het al weten of er scammers actief zijn.
Maar hierbij heb ik het nummer van een scammer die via SMS je probeert te scammen: 0044750648974

Het is in het Engels en zeggen dat je bijvoorbeeld £1.000.000 gewonnen hebt,
er staat een ook Draw Number bij en een e-mail adres: mobilelotterydept@rogers.com

Ik zeg het maar even in de hoop dat mensen slim genoeg zijn hier NIET in te trappen!

Weet niet of dit voor T-mobile zelf relevante informatie is, maar als er iemand bij jullie verhaal komt halen over dit nummer,
zijn jullie in ieder geval op de hoogte. 
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 11 mei 2014, 18:00

Een SMS ontvangen kan geen kwaad, je moet altijd nog zelf een handeling verrichten voor je kosten gaat maken.
De sms verwijderen is het enige juiste wat je kunt doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Jah, helaas een bekend probleem onder de T-Mobile klanten.

Engelse nummers zijn er een jaar of 2 terug al mee begonnen.
Nigerianen (met landcode 0049) doen er ondertussen net zo hard aan mee.

Niet opnemen, zeker niet terugbellen, want je krijgt een rekening waar je U tegen zegt.
Ook ik was vandaag de klos, man in het ziekenhuis, zag het onbekende nummer en opende bericht. In een flits las ik de tekst, heb onmiddellijk bericht weer gesloten en verwijderd. Het is zondag en Klantenservice is er niet. Kan dit nu al kwaad? Kunnen ze pas wat als je dat nummer belt?
Mijn dochter heeft het gedoe met xs4all gehad waarbij al duizenden euro's op de rekening stonden, maar dat lag aan de fout in het modem.
Een SMS ontvangen kan geen kwaad, je moet altijd nog zelf een handeling verrichten voor je kosten gaat maken.
De sms verwijderen is het enige juiste wat je kunt doen.

Reageer