Beantwoord

Screenshot verwijderen

• 25 juni 2019
  • 5 reacties
  • 613 Bekeken

Ik heb een keer een screenshot gemaakt van een makelaarsadvertentie op FB. Ik heb deze uit galerij verwijderd maar elke keer komt de foto weer in de galerij als ik een andere screenshot heb gemaakt. Hoe kan ik deze nu definitief verwijderen?
icon

Beste antwoord door Glassertje 27 juni 2019, 15:42

Heb je misschien nog meer backup/cloud programma's op je Samsung staan. Dit kun je zien onder instellingen >Cloud en accounts

Google heeft ook een fotoprogramma die het ook opslaat als backup. Ergens in die richting moet het wel zijn.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Heb je de galerij verbonden met de cloud? Kan zijn dat je hem daar moet verwijderen.
Hoi, er stond bij het verwijderen dat deze ook uit de Samson cloud verwijderd zou worden.
Reputatie 6
Badge +3
Heb je misschien nog meer backup/cloud programma's op je Samsung staan. Dit kun je zien onder instellingen >Cloud en accounts

Google heeft ook een fotoprogramma die het ook opslaat als backup. Ergens in die richting moet het wel zijn.
Top. Heb het nu kunnen verwijderen. Heel erg bedankt, werd er gek van.😉
Reputatie 6
Badge +3
@tmandos Is het gelukt, ja? Dat is mooi om te horen en ook fijn dat je het even terug gekoppeld hebt. Zo heeft een ander er ook nog wat aan.

Reageer