Beantwoord

Service sms granulair uitzetten

• 20 december 2018
  • 2 reacties
  • 590 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik heb een zakelijk account (gebruiker) en wil graag alleen sms'jes ontvangen van t-mobile als mijn dag tegoed bijna op is.
Dus niet dat mijn dag te goed is aangevuld (maar wel dat het niet gelukt is)
en ook niet dat er een nieuwe nummer is gedetecteerd of dat er veranderingen zijn in "tmobile voordeel".

Is dat mogelijk? Of anders, kan ik voor mijn nummer services sms'jes compleet uitzetten?
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 december 2018, 11:19

Hoi KoenH,

Ik ben hier meteen even voor je naar gaan kijken. We kunnen verschillende opties aan- en uitzetten, maar ik moet meteen eerlijk bekennen: niet zo specifiek als jij zou willen. Ik kan bijvoorbeeld dat updates rondom je data uitzetten, maar dus niet specifiek het aanvullen niet en de saldo waarschuwing wel. Ik heb daarom voor nu alle service smsjes uigezet. Mocht je dit willen veranderen naar alleen saldo-gerelateerde smsjes, laat het dan ook even weten, dan kunnen we dat meteen even voor je veranderen!

Voor nu alvast fijne feestdagen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi KoenH,

Ik ben hier meteen even voor je naar gaan kijken. We kunnen verschillende opties aan- en uitzetten, maar ik moet meteen eerlijk bekennen: niet zo specifiek als jij zou willen. Ik kan bijvoorbeeld dat updates rondom je data uitzetten, maar dus niet specifiek het aanvullen niet en de saldo waarschuwing wel. Ik heb daarom voor nu alle service smsjes uigezet. Mocht je dit willen veranderen naar alleen saldo-gerelateerde smsjes, laat het dan ook even weten, dan kunnen we dat meteen even voor je veranderen!

Voor nu alvast fijne feestdagen!
bedankt! ik kijk even hoe dit bevalt.
Aangezien de app voornamelijk een html5 loader is zal die ook wel geen push notificaties kunnen geven voor data limit bereikt berichten?

alvast een fijne kerst!

Reageer