Beantwoord

Servicekosten voor bellen naar service nummers

• 6 juli 2018
  • 1 reactie
  • 484 Bekeken

Ik heb nog voldoende minuten op mijn telefoon staan, waarom moet ik dan nog apart servicekosten betalen?????
icon

Beste antwoord door Hajar 8 juli 2018, 11:59

Hi Jacques,

Ik begrijp de verwarring en dus geef ik je daar graag meer uitleg over. Als je belt naar servicenummers dan betaal je het beltarief binnen de bundel plus eventuele kosten van het servicenummer welke worden bepaald door de aanbieder van de desbetreffende service. Het bellen naar service nummers is dus niet gratis vandaar dat je extra kosten hebt gemaakt. Je kan het ook terugzien in dit overzicht van je prijsplan. Hier zie je precies wat en hoeveel je betaalt.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jacques,

Ik begrijp de verwarring en dus geef ik je daar graag meer uitleg over. Als je belt naar servicenummers dan betaal je het beltarief binnen de bundel plus eventuele kosten van het servicenummer welke worden bepaald door de aanbieder van de desbetreffende service. Het bellen naar service nummers is dus niet gratis vandaar dat je extra kosten hebt gemaakt. Je kan het ook terugzien in dit overzicht van je prijsplan. Hier zie je precies wat en hoeveel je betaalt.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer