Beantwoord

Servicenummers blokkade

• 23 september 2018
  • 2 reacties
  • 737 Bekeken

Goedeavond

Ik heb net de optie voor servicenummer via instellingen op toestaan gezet. Toen kreeg ik bericht in vorm van SMS dat het toestaan is doorgevoerd.

Echter als ik probeer krijg ik SMS van payinfo dat nog steeds geblokkeerd is. Hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Hajar 24 september 2018, 12:41

Hi Erwin,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de blokkade voor 0900 nummers is verwijderd dus je zou wel moeten kunnen bellen. Op welke manier probeer jij gebruik te maken van een servicenummer? Via sms of bellen? Heb je de mogelijk om de blokkade voor de dienst te verwijderen via Payinfo? Kun je wel contact opnemen met andere servicenummers?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Erwin,

Ik denk dat een van de moderators naar deze vraag moet kijken, want zij hebben toegang tot klantgegevens. Ik verwacht dat je morgen terugkoppeling krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwin,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat de blokkade voor 0900 nummers is verwijderd dus je zou wel moeten kunnen bellen. Op welke manier probeer jij gebruik te maken van een servicenummer? Via sms of bellen? Heb je de mogelijk om de blokkade voor de dienst te verwijderen via Payinfo? Kun je wel contact opnemen met andere servicenummers?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen. 🙂

Reageer