Beantwoord

Servicenummers deblokkeren

• 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Zou u bij mijn toestel de servicenummers willen deblokkeren? Ik moet een aantal instanties bellen en dit is erg lastig op deze wijze..Vriendelijke groet, Marcel Camphuysen
icon

Beste antwoord door Skyrider 1 februari 2017, 13:38

Goeiedag Artifuldialogue

Als je wilt, kun je servicenummers blokkade verwijderen door je blokkade instellingen te wijzigen van blokkeren naar toestaan in T-Mobile - Mijn gegevens & instellingen onder het kopje blokkades > Bellen.

Verder kan een moderator (T-Mobile Personeel) ook de blokkade weer voor je toestaan. Ze reageren meestal binnen 24/48 uur.

Vergeet niet (indien het nog niet werkt) je toestel te herstarten zodat je je opnieuw aanmeld op het T-mobile netwerk.

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goeiedag Artifuldialogue

Als je wilt, kun je servicenummers blokkade verwijderen door je blokkade instellingen te wijzigen van blokkeren naar toestaan in T-Mobile - Mijn gegevens & instellingen onder het kopje blokkades > Bellen.

Verder kan een moderator (T-Mobile Personeel) ook de blokkade weer voor je toestaan. Ze reageren meestal binnen 24/48 uur.

Vergeet niet (indien het nog niet werkt) je toestel te herstarten zodat je je opnieuw aanmeld op het T-mobile netwerk.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer