Beantwoord

Sim 2 niet vinden

• 8 november 2012
  • 11 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 4
Ik ben helemaal gestressed...mijn telefoon restarted...lig hem op ded...nu moet ik pin 2 invoeren!!!
Ik weet niet waardeze is!
De telefoon heeft zonder erg toesten geraakt ofzoo en nu is mijn sim geblokkeerd...help...

De tietel moet dus zijn Pin 2 niet sim...ik kan wel janken 😞
icon

Beste antwoord door booshdiva 8 november 2012, 20:47

Okay...ik hebbet! Ik heb express pin 2 maar gewoon ingevult wetende dat hij naar PUK zou gaan...
En...hij doet t weer al moest ik wel me puk via de site aanvragen...oh god 10 jaar van me leven...

Dus beste mod...niet meer nodig ik ben heel heel gelukkig nu XD maar ik stresde zo erg dat ik gelijk de vraag erop gooide.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
PIN 2 wordt niet ondersteund
Dit ziet eruit naar dat je een nieuwe simkaart nodig hebt.
Ik ga ondertussen ff verder kijken/zoeken naar info.
Reputatie 4
Okay...ik hebbet! Ik heb express pin 2 maar gewoon ingevult wetende dat hij naar PUK zou gaan...
En...hij doet t weer al moest ik wel me puk via de site aanvragen...oh god 10 jaar van me leven...

Dus beste mod...niet meer nodig ik ben heel heel gelukkig nu XD maar ik stresde zo erg dat ik gelijk de vraag erop gooide.
Reputatie 5

Terecht stress want PIN2 wordt niet ondersteund en als je die problemen hebt, ben je verder weg.
Bedankt voor t doorgeven. 
Reputatie 4
Oh god echt ik stresde echt wel bedankt voor het meedenken...
Reputatie 5
Oh god echt ik stresde echt wel bedankt voor het meedenken...
En dat voor een wijze vrouw.... tssssss
Adem in , Adem uit...
Reputatie 4
XD wel wijs dat ik gewoon even mij  Pin codes heb verpest om tot de PUK te komen. Ik bedoel hey! Credit verdien ik XD
Reputatie 5
XD wel wijs dat ik gewoon even mij  Pin codes heb verpest om tot de PUK te komen. Ik bedoel hey! Credit verdien ik XD
Nou bij deze dan 😉
Reputatie 4
😉 nou en dat was NA de reputatie punten die ik je al eerder gaf XD anders had je ze nu gehad hehehehe.
Reputatie 5
;-) nou en dat was NA de reputatie punten die ik je al eerder gaf XD anders had je ze nu gehad hehehehe.
Ik had het niet gemerkt. Je doet me blozen. 
Morgen vast en zeker commentaar dat we "on topic" moeten blijven. Hahaa
Reputatie 5
Badge +13
Dit valt niet onder off topic aangezien alleen jullie 2 lekker bezig zijn en is dit een uitloop vanuit de orginele vraag.

Jullie topic, dus ga lekker verder als jullie willen 🙂 .
Reputatie 5
Fijn dat dit probleem ook maar zo weinig voor komt....
Anders ging iedereen zo grappig posten. Moet niet gekker worden Puk

Reageer