Vraag

sim kaart activeren


hoi, ik kreeg vandaag mijn nieuwe simkaart omdat de vorige stuk was gegaan. zoals vele mensen hier op het forum lukt het me niet om de simkaart te activeren via my t-mobile. heb geprobeerd via firefox en safari, maar beide niks. een helptopic is er ook al niet, heb mail gestuurd, maar dan krijg je autoreply dat het wel 5 dagen kan duren vooraleer je een antwoord krijgt. en de t-mobile shop is ook al dicht. tja, het weekend staat voor de deur, niet zo handig. kan dit snel worden opgelost?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Morgen de klantenservice bellen , kunnen ze gelijk regelen dan.
wel handig als je geen telefoon hebt
Reputatie 6
Badge +8
Heb je geen ander nummer in de buurt??
T-Mobile shop in de buurt?
Reputatie 6
Badge +8
Of probeer morgen overdag hier of op T-Mobile plein (facebook) kontakt te krijgen met een moderator, je kan dan via een prive bericht je simkaartnummers doorgeven.
Reputatie 5
@ruhti

Zou je mij via een privébericht het simkaartnummer van de nieuwe simkaart willen versturen? Dan kan ik de simkaart direct voor je activeren.