Vraag

Simkaart permanent geblokkeerd

• 18 augustus 2016
  • 10 reacties
  • 2021 Bekeken

mijn dochter haar telefoon geeft aan dat haar simkaart permanent is geblokkeerd, wat nu ?
heb al geprobeerd telefoon te herstarten maar dat helpt niks.

10 reacties

Reputatie 4
Hi Thoootje,

Ik zal je meer informatie geven!

In het systeem zie ik dat je een PrePaid-nummer bij ons hebt en jouw privégegevens zijn niet bij ons bekend. Ik wil je heel graag een nieuwe simkaart sturen, maar omdat jouw gegevens niet bekend zijn, is dat niet mogelijk! Het snelste en het beste wat je kunt doen is langs één van onze T-Shops gaan en dan krijg je meteen een nieuwe simkaart mee. Dan hoef je ook niet 3 werkdagen op een simkaart te wachten.

Als dat je niet uikomt, dan kan je ook een nieuwe simkaart heel makkelijk bestellen via jouw My T-Mobile. Dan ontvang je het binnen 3 werkdagen en kan je het direct activeren via My T-Mobile. :)

Laat je even weten als het is gelukt?
kan u mij niet een nieuwe sim geven zodat ik hem kan verzilveren?
ik heb de puk code al te vaak in getoets dus het kan niet meer (die deed het niet) er staat simkaart permanent geblokeerd
Reputatie 7
Badge +20
Hi thootje,

Ik zie dat je je pukcode via My T-Mobile hebt opgevraagd, Werkte dat ook niet? Als je toestel om 8 cijfers vraagt terwijl je maar 7 cijfers hebt zet dan een 0 ervoor. Je kan de pukcode zo invoeren: • pukcode: **05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets

Laat je weten of het is gelukt?
Ik heb net mijn pincode om mijn sim te ontgrendelen 3 x verkeerd getypt en mijn pukcode deed het niet dus wat moet ik nu doen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Berkant,

Helemaal goed zo.:)

Als we in de toekomst nog wat voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden!
Hoi Amy,

Bedankt, voorlopig geen vragen verder.

gr.Berkant
Reputatie 7
Badge +15
Hey Berkant,

Slim dat je alvast even telefonisch contact had opgenomen. Helaas zijn wij door drukte niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren. Excuses hiervoor. Het is in ieder geval fijn om te lezen dat het nu opgelost is.

De simkaart die Issam heeft gestuurd kunnen jullie gewoon bewaren. Wellicht komt hij nog een keer goed van pas als een van de simkaarten het een keer begeeft! 🙂

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen?
Beste Issam,

Bedankt, gezien het feit ik dit al 2 dagen eerder heb gepost en niks hoorde heb ik maar gebeld, en toen werd me gezegd het beste naar een Tmobile winkel te gaan, dit hebben we gisteren dan ook gedaan en het probleem is verholpen door een nieuwe simkaart.
Nu heb ik dus straks nog een simkaart wat kan ik het best hiermee doen (we hebben 3 tmobile abonnementen in huis).

Met vriendelijke groet,
Berkant
Reputatie 6
Badge +17
Hi Beko,

Leuk om je weer op het forum te zien! Welkom terug. :)

Wat vreemd, sinds wanneer krijgt ze deze melding? Heeft ze toevallig haar pin en puk code een paar keer verkeerd ingevoerd? Werkt haar simkaart ook niet in een ander toestel? Ik heb je voor de zekerheid kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd die je binnen 3 werkdagen binnen krijgt. Na het ontvangen van de simkaart kan je via haar My T-Mobile account de nieuwe simkaart activeren.

Laat ons weten of het weer werkt na het activeren van de nieuwe simkaart. Anders gaan we graag voor je op zoek naar een oplossing Beko.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer