Beantwoord

simkaartnummer opvragen

Reputatie 2
Hoi,
Ik heb een microchip dus geen simkaart nummer meer... hoe kan ik weer achter dit nummer komen???\\
Groeten
icon

Beste antwoord door HenkTM 19 maart 2012, 11:27

@nickaaai

Ik heb in een privébericht het simkaart-nummer aan je doorgegeven. 😛

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

158 reacties

Reputatie 2
klein bumpje
Reputatie 7
@nickaaai

Ik heb in een privébericht het simkaart-nummer aan je doorgegeven. 😛
Ik heb mijn simkaart geknipt voor mijn iPhone 4S en het simkaartnummer kan ik nergens meer achterhalen. Waar kan ik dit opvragen?
Reputatie 2
@sndr88
Het simkaartnummer kan je terugvinden achterop je simkaart ook al gebruik je nu een microsim. Laat je mij weten of je het simkaartnummer hebt gevonden?
Reputatie 6
@sndr88
Excuses, volgens mij was je vraag verkeerd begrepen. Ik heb het simkaartnummer via een privébericht naar je toegestuurd.

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere posts verwijderd.
Ik heb hetzelfde probleem.. Kunnen jullie mij ook dit nr naar mij toesturen ?

Mvg
Reputatie 4
Badge +3
@Shj

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb het simkaartnummer via een privébericht naar je verstuurd.:)
beste is het mogelijk om mijn simkaartnummer op te sturen omdat ik deze eraf geknipt heb...

grtCJ
Reputatie 4
Badge +3
@cjw

Tuurlijk!;) Ik heb je huidige simkaartnummer via een privébericht naar je verstuurd.
Hallo, hier dezelfde vraag ivm een simkaart van Orange waar 18 nummers op staan ipv 19.bvd!
mijn probleem is ongeveer hetzelfde, ben mijn simkaartnummer kwijt, en ik wil graag gewoon mijn nummer behouden..zouden jullie mij mijn simkaartnummer willen sturen?mvg
Reputatie 5
@Nelisch
@Salamm96

Ik heb jullie beiden een privéberichtje gestuurd met daarin het simkaartnummer. 🙂
Ook ik heb simkaart geknipt. Hoe kom ik nu aan mijn simkaartnummer?
Reputatie 4
Badge +3
@Oiltap

Wil je mij even een privébericht sturen met hierin het juiste telefoonnummer, je naam, adres en geboortedatum dan stuur ik je de simkaartnummer terug in een reactie.:)
hallo ik heb een vraag.
mij vader heeft een abbo genomen bij T-mobile en hij wilt nummerbehoud aanvragen
nou de probleem is mij vader gebruikt een iPhone 4 dus de kaart is geknipt
en zijn huidige provider is lebara.
kunnen jullie mij verder helpen?
Hoi!

Ik heb een microsimkaart en wil graag mijn simkaartnummer ontvangen. Zou iemand van T-Mobile mij dat willen mailen?
Reputatie 2
@Emre076
Ik kan je niet helpen aan het simkaartnummer van je vader. Ik raad hem aan hiervoor contact op te nemen met de klantenservice op nummer 1200.

@Stefan.
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb je een privébericht gestuurd met je simkaartnummer.
Hier een zelfde vraag, ik ben op zoek naar mijn SIM-kaartnummer!
Zou u tevens mijn simkaartnummer kunnen doorsturen naar mij?

Alvast bedankt.
Graag ontvang ik het simkaartnummer. Zou iemand deze kunnen mailen? 

Alvast bedankt,
Ik ben ook op zoek naar mijn Simkaartnummer. Op de simkaart zelf staat geen nummer (bijgeknipt tot microsim).
Alvast bedankt.
NLDefiance schreef:

Zou u tevens mijn simkaartnummer kunnen doorsturen naar mij (bijgeknipt tot microsim)?

Alvast bedankt.

Reputatie 5
@iedereen

Het simkaartnummer staat normaliter gewoon op de simkaart en het is in dat geval dan ook niet de bedoeling om hierover een verzoek achter te laten op het T-Mobile Forum.

@WouterA
@Arthur_

Ik heb in jullie geval het simkaartnummer via een privéberichtje toegestuurd. 🙂
Hi mijn telefoon is zojuist gestolen, voor de aangifte heb ik mijn simkaartnummer nodig, zouden jullie deze kunnen sturen?

Roan schreef:

@iedereen

Het simkaartnummer staat normaliter gewoon op de simkaart en het is in dat geval dan ook niet de bedoeling om hierover een verzoek achter te laten op het T-Mobile Forum.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/woutera-259011/"
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/arthur_-259416/"

Ik heb in jullie geval het simkaartnummer via een privéberichtje toegestuurd. :)

Reputatie 5
@joram binsberge

Wat vervelend dat je toestel gestolen is. Ik zal je direct voorzien van het simkaartnummer via een privébericht. Heb je verder nog informatie nodig omtrent eventuele opties?