Vraag

Site werkt niet naar behoren...

Na het invullen van de eerste pagina op de zakelijke aanvraag, krijg ik telkens een foutmelding... <br>Sorry<br>Er is een onverwachte fout opgetreden.<br>error icon<br>Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.<br> Dit is al de hele ochtend aan de gang. Wordt hier nog iets aan gedaan?

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
je kan als de website het niet goed doet ook bellen voor zakelijk naar 0800-7112
Reputatie 5
@Hesdiesel
Ik heb je hierover in een privébericht al een antwoord op gegeven.
Reputatie 2
Ik wil een duosimkaart aanvragen alleen de link op de selfservice site van T-mobile klopt niet.
Het verwijst me steeds naar het blokkeren van mijn sim-kaart
https://www.t-mobile.nl/my_t-mobile/htdocs/page/selfcare/lostandstolensim_status.aspx
Reputatie 6
@fmsidoe
Je kunt alleen een nieuwe (Duo) simkaart aanvragen via My T-Mobile als je je huidige simkaart wilt blokkeren in het geval van verlies of diefstal. Als dit niet het geval is, dan kun je een nieuwe (Duo) simkaart aanvragen via T-Mobile Klantenservice (06-24001200) of bij één van de T-Mobile Shops.

Ik kan ook een Duo Simkaart voor je aanvragen. De kosten hiervoor zijn €17,85. Ga je hiermee akkoord?
Reputatie 2
@Raymond
Ja ik ga ermee akkoord voor het aanvragen van een Duo simkaart met als extra kosten €17,85.
Reputatie 5
@fmsidoe

Ik heb direct een Duo simkaart voor je aangevraagd. De kosten van €17.85 zullen eenmalig in rekening worden gebracht. Binnen enkele dagen zul je de Duo simkaart thuis ontvangen.