Slechte service Filiaal Hoorn

Ik heb begin januari (ergens eind eerste week begin 2e week) een iphone 8 gekocht en daar dan toch maar een screenprotector bij genomen. Ik vroeg in eerste instantie om een screenprotector van (stevig) plastic omdat de glazen protector de vorige keer bij mij brak. De medewerkster vond dit zeer bijzonder en onmogelijk dat deze zomaar brak dus ik heb op haar aanraden toch maar een screenprotector aangeschaft twv 20 euro (vond ik al wat prijzig, maar goed als me beloofd wordt dat deze eigelijk nooit stuk gaan vind ik het wel waard)

Een tijdje later (10 tot 14 dagen) onstaat er een ster aan de linkerzijde van mn scherm.Vandaag (31 jan) ben ik er eindelijk aan toe om naar de winkel te gaan. Daar krijg ik vervolgens een arrogante blik met de vraag: "en wat wil je dat ik daar aan ga doen??" Ik leg uit dat ik het niet normaal vind dat een product van 20,- euro die je telefoon dient te beschermen zelf de geest geeft na 14 dagen normaal gebruik.
Dat werd heel snel afgewimpeld, want het zou mijn eigen schuld wel geweest zijn. Toen ik mijn telefoon terug stak in mn broekzak zei mevrouw: "Ja zie je wel! zo gaat hij stuk he!" Let wel, deze broekzak is leeg er zitten geen metalen voorwerpen aan de broek (zo als dit het geval zou kunnen zijn bij een spijkerbroek)

Ben ik nu te ruig met mn telefoon?? Of zou de screen protector het in en uit de broek moeten kunnen verdragen.

Ik vind het een slechte service en vind het jammer dat er direct in de verdediging werd gesprongen.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Een screenprotector die goed geplaatst is gaat niet kapot door alleen schuiven over stof. Maar als je b.v. gaat zitten met de telefoon in je broek kan er spanning ontstaan en wel kans dat de screenprotector breekt.
eric_2 schreef:

Een screenprotector die goed geplaatst is gaat niet kapot door alleen schuiven over stof. Maar als je b.v. gaat zitten met de telefoon in je broek kan er spanning ontstaan en wel kans dat de screenprotector breekt.

de screen protector is goed geplaast (zo goed dat ik stiekum een beetje trots op was 😛 )
spanning in de broekzak lijkt me ook niet, aangezien hij altijd met scherm naar mn been in mn rechter (voorkant) zak zit

ter hoogte van de volume knop, niet te missen 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hi Milan,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer