Beantwoord

SMS 8050-telefuture-300

• 14 april 2016
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een groot probleem. Ik zie tot mijn grote schrik dat ik twee keer over een grote rekening heb gekregen voor een sms dienst die ik nooit heb geactiveerd of iets. Ik kende het helemaal niet en moest dit op zoeken via google wat het voor iets was. Het gaat om ''sms-8050 telefuture 300''. Het gaat om de afgelopen drie maand. €27,00 3 maand geleden. Vorige maand €48,- en deze maand zelfs €60!!

Ik baal hier verschrikkelijk van aangezien ik al jaren klant ben bij T-Mobile en nooit problemen heb ervaren maar hier toch wel van schrik...

Hoe kan ik dit stoppen en hoe gaat dit met die betaalde facturen.
Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Renate Versteegen
icon

Beste antwoord door toetsie 14 april 2016, 13:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
8050 telefuture (sms diensten) | T-Mobile Community
https://forum.t-mobile.nl/overige-diensten-services-403/8050-telefuture-sms-diensten-264621
Reputatie 6
Badge +17
Hi Renate,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum. De reden is minder leuk, want ik kan mij voorstellen dat je hiervan geschrokken bent! Ik zie dat Toetsie al een topic over deze sms-dienst heeft gedeeld (dankje!) en dat je net een blokkade voor sms-diensten hebt geplaatst. Op die manier voorkom je in ieder geval hoge kosten in de toekomst.

Heb je ook al een kijkje genomen in het algemene topic over sms-diensten? Daar vind je ook meer informatie hoe je een online meldingsformulier kunt invullen als je het niet eens bent met de kosten die in rekening zijn gebracht.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!