Beantwoord

Sms aanmelding totalgaming zonder aan te melden

• 24 februari 2019
  • 4 reacties
  • 535 Bekeken

Ik kreeg zojuist onderstaande sms'en: Gratis Bericht: Bedankt voor de aanmelding bij TotalGamingSite je betaalt EUR 5.00 per week van TotalGamingSite via je telefoonrekening. Voor vragen ga naar http://totalgamingsite.com/ of bel met tbc. Afmelden of meer info ga naar www.payinfo.nl

En

Gratis Bericht: Bedankt voor de aanmelding bij Top Games je betaalt EUR 4.50 per week van Vastools AG via je telefoonrekening. Voor vragen ga naar http://nln.top-mgames.com/ of bel met 0031202622915. Afmelden of meer info ga naar www.payinfo.nl

Dit gebeurde na het openen van een app die ik al heel lang heb maar nu pas weer opende en waar ik me met mijn Google account heb aangemeld.

Iemand die dit herkent en een idee heeft wat ik hier mee moet?
icon

Beste antwoord door CrisTien 24 februari 2019, 11:58

Welkom Nooit je telefoonnummer in een openbaar forum als naam gebruiken.
De moderators zullen je naam zo snel mogelijk aanpassen.

Hier lees je de oplossing maar als eerste snel blokkades instellen. (In je account bij instellingen) Zodat ze niet nog meer geld van je rekening kunnen halen.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste,

Ook mij is het overkomen dat ik sinds april plots sms-jes kreeg van afzender pay dat ik was aangemeld voor 1 of andere gaming site. Je geeft aan dat dit gebeurde nadat je een app had geopend weet jij welke?? Ik vindt sowieso dat T-Mobile het ze wel heel makkelijk maakt om zo op een onjuiste manier geldt af te laten schrijven.

Mvg
Wat mij in deze erg verbaast is, dat er een advies wordt gegeven blokkades in te stellen - via een externe website /aanbieder /belangenbehartiger, maar de daadwerkelijke oorzaak wordt niet aangepakt.

Een website zoals totalgamingsite.com zou dit helemaal niet moeten kunnen: ongevraagd abonnementen starten (die geld kosten!) waar de benadeelde in eerste instantie al helemaal geen akkoord voor heeft gegeven.

Het zou me niet verbazen als dit wettelijk niet eens mag. Vind de geboden suggestie om het op te lossen een zwaktebod!
Reputatie 3
Badge +2
Blokker dit soort zaken ook via www.payinfo.nl. Als je dan nog een keer je nummer porteert naar een andere operator blijft je nummer geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Welkom Nooit je telefoonnummer in een openbaar forum als naam gebruiken.
De moderators zullen je naam zo snel mogelijk aanpassen.

Hier lees je de oplossing maar als eerste snel blokkades instellen. (In je account bij instellingen) Zodat ze niet nog meer geld van je rekening kunnen halen.

Reageer