Beantwoord

Sms abbo Na Noatel Europe Limited.

Hi,

Krijg net dit berichtje binnen:

Gratis Bericht: Bedankt voor de aanmelding bij NA je betaalt EUR 5.00 per week van Noatel Europe Limited via je telefoonrekening. Voor vragen ga naar http://c.videofun.net/ of bel met NA. Afmelden of meer info ga naar www.payinfo.nl

Ken het niet en ook zeker niet om gevraagd.

Payinfo heb ik nog niet van gehoord maar na het uitzoeken zie ik wel dat het een legit gebeuren is. Kan ik het geheel hier laten stop zetten?.

Mvg,

Sven.
icon

Beste antwoord door Folkert 3 december 2018, 13:48

Hoi Sven,

Even op deze pagina kijken hoe je deze diensten voor de toekomst kunt blokkeren en je vind er ook een formulier waar je de volgens jou onterecht betaalde bedragen terug kunt vragen.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Sven,

Even op deze pagina kijken hoe je deze diensten voor de toekomst kunt blokkeren en je vind er ook een formulier waar je de volgens jou onterecht betaalde bedragen terug kunt vragen.

Groet, Folkert
Same thing happened to me - I don't speak dutch and figured the sms's were a scam (due to the fact it had a link with the words "video" "fun"). Just realized I've been charged 30 euro (6 weeks) for a service I'VE NEVER SUBSCRIBED TO.
I've gone into pay.nl and unsubscribed but this can't be legal nor fair. I want my money back as this is obviously a malicious subscribing service.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Luiz,

I'm sorry to hear you made extra costs with this service. You can block this service on Payinfo and you can choose to block all paid sms-services on My T-Mobile> Gegevens & Instellingen> Blokkades and choose> betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC) blokkeren. This way you won't be able to make extra costs out of paid services.

If you don't agree with the costs you've made you can file in this form and you will receive an answer in 30 days. If the costs are unjustified you will receive a refund. I hope I have informed you sufficiently. If you have any other questions, please let us know!

Reageer