Beantwoord

SMS account verificatie Google play

  • 23 februari 2016
  • 1 reactie
  • 454 Bekeken

check gedaan SMS diensten staat aan. toch lukt het niet om via betalen via facturen t mobile te betalen.
icon

Beste antwoord door Thalina 24 februari 2016, 13:50

Hoi dg1066,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Goed dat je hierover contact opneemt! Ik begrijp dat het niet lukt om in de Google Play Store een app via jouw T-Mobile factuur te betalen. Wat bedoel je precies met de sms-diensten? Ik zie dat je gisteravond jouw blokkade voor sms-diensten hebt verwijderd. Deze blokkade heeft niets te maken met jouw aankopen in de Google Play Store. Daarvoor is namelijk een andere blokkade (Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World)en deze staat bij jouw goed ingesteld.

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp met diverse tips. Zou je daar eens naar kunnen kijken en de stappen kunnen volgen? Mocht dat niet helpen, kun je dan een reactie achterlaten in het algemene topic met daarin alvast de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je daar verder helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Aanvullende vragen kun je natuurlijk in het algemene topic stellen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi dg1066,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Goed dat je hierover contact opneemt! Ik begrijp dat het niet lukt om in de Google Play Store een app via jouw T-Mobile factuur te betalen. Wat bedoel je precies met de sms-diensten? Ik zie dat je gisteravond jouw blokkade voor sms-diensten hebt verwijderd. Deze blokkade heeft niets te maken met jouw aankopen in de Google Play Store. Daarvoor is namelijk een andere blokkade (Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World)en deze staat bij jouw goed ingesteld.

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp met diverse tips. Zou je daar eens naar kunnen kijken en de stappen kunnen volgen? Mocht dat niet helpen, kun je dan een reactie achterlaten in het algemene topic met daarin alvast de volgende gegevens: Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Dan gaan wij je daar verder helpen!

Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Aanvullende vragen kun je natuurlijk in het algemene topic stellen!