Beantwoord

SMS actie afmelden en doorschakelen.

• 26 mei 2020
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

Hi,

Ik blijf sms acties ontvangen terwijl ik mij daar al lang geleden voor afgemeld heb.

Ook kan ik niet in het instellingen menu komen door de melding “Helaas, door een technische storing is deze pagina niet beschikbaar”

Tevens krijg ik bij het doorschakelen van mijn mobiel toestel naar een ander nummer de foutmelding “gesprek doorschakelen, Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. (804)

Beide problemen lees ik geregeld hier, waarbij het er op neer komt dat een moderator dit moet aanpassen.

Kunnen jullie mij hier bij helpen?

Bedankt. 

icon

Beste antwoord door Evy 27 mei 2020, 09:48

Hi @JordyyH 

Goed dat je aan de bel trekt! Dit heb ik gelijk voor je aangepast en vanaf nu zal je geen reclame meer ontvangen. Hopelijk is zo alles naar wens? :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @JordyyH 

Goed dat je aan de bel trekt! Dit heb ik gelijk voor je aangepast en vanaf nu zal je geen reclame meer ontvangen. Hopelijk is zo alles naar wens? :smile: Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Bij het doorschakelen blijft nog wel steeds de melding komen.

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn bovenstaande vraag.

Tevens ontvang ik nog steeds SMS acties / reclame.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @JordyyH 

Ik heb zojuist alle doorschakel functies gerest. Zou je jouw toestel eens opnieuw willen opstarten en het met onderstaande codes nogmaals proberen? 

Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

En wil je de doorschakeling verwijderen:
Met code ##002# kun je alle doodschakelingen in één keer opheffen.

Ik hoor graag van je of het nu werkt! :smile:

Het doorschakelen werkt nog steeds niet..

Reputatie 6
Badge +5

Hi @JordyyH 

Ik heb zojuist alles voor je nagekeken, het zou dus moeten werken! Als laatste wil ik vragen om jouw simkaart eens in een ander toestel te plaatsen. Kun je dan nogmaals de functie doorschakelen proberen? Mocht dit nou niks op leveren, laat je het dan even weten? 

Reageer