Beantwoord

Sms berichten ontvangen via website T-mobile

• 17 november 2018
  • 1 reactie
  • 418 Bekeken

Ik zit voor 2 weken op olie platform. Hier is geen telecom verbinding met een 06 mobile mogelijk.
Zou wel graag mijn bank zaken ed willen regelen op het platform maar kan de inlog code/ activering code en TAn code's niet ontvangen.
Hoe kan ik deze sms berichten alsnog lezen, iemand een oplossing.

Ik heb wel internet ! via Whatsapp ??

Groet
Siemen
icon

Beste antwoord door Jaimy 20 november 2018, 09:29

Hoi Siemen,

Goede vraag inderdaad! Op zee kun je wel een Travel & Surf Zone 4 aanschaffen zodat je verbinding maakt met een satelliet, maar dat gaat dan echt alleen om internet. De codes vanuit de bank worden zover ik weet alleen via sms uitgestuurd. Je zou eens contact met jouw bank kunnen opnemen of daar wellicht een andere optie toe is, zodat je alsnog je bankzaken kunt regelen! Ik hoop dat er via die weg toch een manier voor je is. :)

Laat het me weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen. Voor nu nog een hele fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Siemen,

Goede vraag inderdaad! Op zee kun je wel een Travel & Surf Zone 4 aanschaffen zodat je verbinding maakt met een satelliet, maar dat gaat dan echt alleen om internet. De codes vanuit de bank worden zover ik weet alleen via sms uitgestuurd. Je zou eens contact met jouw bank kunnen opnemen of daar wellicht een andere optie toe is, zodat je alsnog je bankzaken kunt regelen! Ik hoop dat er via die weg toch een manier voor je is. :)

Laat het me weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen. Voor nu nog een hele fijne dag!

Reageer