Beantwoord

SMS berichten stoppen !!!!

• 2 april 2019
  • 1 reactie
  • 651 Bekeken

Ik ben het helemaal zat om die zg. suprise SMS van T-Mobile te ontvangen - ik ben er intussen al jaren mee bezig om deze opdringerige sms te stoppen - De eerste 2 pogingen waren in Emmen, de winkel had alles uitgezet tot het na een jaar weer begon. Ik was toen in Assen en heb het daar wederom uit laten zetten. Gevolg; geen SMS meer. Gelukkig ... Pfff.

Nu een 2-tal jaar verder beginnen de SMS-jes weer binnen te komen. Bij de eerste de poging actie ondernomen om in december 2018 naar de winkel in Hoogeveen te gaan en daar kreeg ik te horen dat ik dat zelf moest doen/ na wat aandringen hebben ze het uiteindelijk voor mij geregeld.
Van de week weer zo'n berichtje - ik heb dat via de website proberen uit te zetten - een bevestiging gekregen dat het wederom uit was gezet, maar na een uur weer 2 van die uiterst irritante berichtjes.

Vandaag dus maar weer naar de winkel in Hoogeveen - de verkoper hield bij hoog en laag vol dat hij geen mogelijkheden had om het uit te zetten. Het was en bleef mijn probleem. Zijn collegaatje begreep het iets beter zo leek het en heeft een zg. "case" aangemaakt en gaf mij het advies om middels de klantenservice het probleem kenbaar te maken. Ik zou gratis kunnen bellen, maar dat nummer tikt gewoon een aardige slok van je belminuten weg.

-

Ik vraag mij intussen werkelijk af waar T-Mobile mee bezig is. Als klant wordt je als een regelrechte "noob" alle kanten op gestuurd - ik zit helemaal niet te wachten op dergelijke SMS berichten van een provider - ik wil gewoon bereikbaar zijn met mijn telefoon - niets meer en niets minder.

T-Mobile; Los dit irritante probleem nu eens op - het duurt nu al een jaar of 6 dat ik mij hier aan erger. Ik wil gewoon geen enkel bericht van jullie meer ontvangen !!!
icon

Beste antwoord door David 3 april 2019, 08:02

Hi ge1402

Ik zie dat je ook ons algemene topic hebt gevonden over dit onderwerp. In dat topic staat ook mijn laatste update over dit onderwerp. Als er wat nieuws te melden is, dan laten we dat zo snel mogelijk in dat topic weten.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.

Ik heb overigens jouw username aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi ge1402

Ik zie dat je ook ons algemene topic hebt gevonden over dit onderwerp. In dat topic staat ook mijn laatste update over dit onderwerp. Als er wat nieuws te melden is, dan laten we dat zo snel mogelijk in dat topic weten.

Om het overzicht te bewaren gaat dit topic op slot.

Ik heb overigens jouw username aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.