Beantwoord

Sms berichten van T-Mobile uitzetten.

Reputatie 2
Hoe kan ik die sms berichten van T-mobile uitzetten?

Berichten over mijn factuur oke, maar nu van de achterlijke reclame over vaderdagcadeaus bevalt me niet.

Behoorlijk pijnlijk als die lieve man er niet meer is.

Misschien dat iemand me dan ook gelijk kan vertellen waar ik die irritante berichten uit kan zetten als je in het buitenland bent.
icon

Beste antwoord door Roan 3 juni 2011, 11:53

@skippy73

Ik heb de commerciële sms direct uitgezet, ook de sms'jes die je ontvangt in het buitenland heb ik uitgeschakeld. Mijn excuses voor het ongemak.

@Myradus

Ook voor jou heb ik de commerciële sms'jes vanuit T-Mobile uitgeschakeld. Mijn excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

92 reacties

Ben daar zelf laatst even voor naar de T-mobile winkel gegaan.
Dan zetten ze daar een paar vinkjes uit (ook voor andere soortgelijke dingen, vraag daar even wat ze uit- en in kunnen schakelen) en dan is dat probleem als het goed is opgelost.
Reputatie 2
Hier zelfde verhaal; ontzettend pijnlijk dat ze het er nog even lekker persoonlijk inwrijven dat ie er niet meer is. Waarom moet je helemaal naar die winkel? Kan dat niet makkelijker?
Reputatie 5
@skippy73

Ik heb de commerciële sms direct uitgezet, ook de sms'jes die je ontvangt in het buitenland heb ik uitgeschakeld. Mijn excuses voor het ongemak.

@Myradus

Ook voor jou heb ik de commerciële sms'jes vanuit T-Mobile uitgeschakeld. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Hoi, zou je de actie-smsjes van Tmobile ook kunnen uitzetten bij mij? Alvast dank
Reputatie 7
@mvug
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb commerciële sms voor je uitgezet.
Ik krijg 1x per maand een sms dat mijn tegoed weer is aangevuld en ook 1 dat mn factuur online staat, LEKKER BELANGRIJK! :-S
Die komen namellijk vaak om 9u 's ochtends binnen en ik werk 's avonds :-S

Ik kan nergens vinden waar je die kan uitzetten, kunnen jullie dat misschien doen voor me!? :-)

BVD!
waarom geen geluidsignalen op mijn samsung galaxy S3 bij binnenkomst van een smsje op mijn telefoon. alle instellingen op toestel goe maar moet T-mobile ook nog iets doen?
zijn er nog meer klanten met deze klachten bij dit toestel?
moet je een andere simkaart hebben?
Reputatie 5
@Borissimo

Ik heb zojuist alle sms'jes vanuit T-Mobile uitgeschakeld. Ik raad je aan het toestel een keer volledig uit en aan te zetten. Nadat je dit gedaan hebt zul je niet langer de sms'jes ontvangen.

@makaske

Wat vreemd dat je geen geluidssignaal hoort zodra je een sms'je ontvangt. Hoor je dit wel op het moment dat je gebeld wordt?
Reputatie 2
Ik zou ook graag willen dat alle sms'jes vanuit T-mobile uitgezet worden voor mij. Bij voorbaat dank!
@Jappiejow

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik zie dat je al een blokkade heb laten plaatsen op de smsjes. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.
Reputatie 2
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jappiejow-162932/"

Welkom bij de T-Mobile Community! :)

Ik zie dat je al een blokkade heb laten plaatsen op de smsjes. Mocht je verder nog vragen hebben laat dan gerust een bericht achter.

Ok, dat is mooi. Ik ontvang echter nog wel de SMS'jes dat m'n factuur klaar staat op "My T-mobile". Zijn die ook uit te zetten?
Reputatie 6
@Jappiejow

Ook deze SMS-dienst is voor je uitgezet. Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben.
kan iemand mij vertellen hoe ik de cb (cell broadcast) berichten uitzet op een xperia s ? dat schijnt nogal wat batterij vermogen te schelen. 
Op beide toestellen (moeder en dochter hebben er allebei 1)?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jappiejow-162932/"

Ook deze SMS-dienst is voor je uitgezet. Laat gerust een bericht achter mocht je nog meer vragen hebben.

super, op 1 toestel heeft dat prima effekt, maar op de 2e (nog) niet. is het op beide toestellen uitgezet?
Reputatie 5
@roqu ik heb deze sms'jes ook uitgeschakeld voor het nummer waarmee dit account gekoppeld is! 🙂 Mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter.
Zou u voor mij ook alle ongevraagde sms berichten uit kunnen zetten.

Bedankt.
Zou u voor mij ook alle ongevraagde sms berichten uit kunnen zetten.

Bedankt.

Ik bedoel, SMS berichten van T-Mobile (factuur/reclame/buitenland etz.).
Reputatie 6
@IkkeOok

De blokkade is bij deze toegevoegd. 🙂
Bedankt voor het blokkeren van de 18+ diensten. Als ik ook geen berichten van T-Moble (factuur/reclame/buitenland etz.) meer krijg ben ik helemaal blij.
Reputatie 6
@IkkeOok

Daar zit inmiddels ook een blokkade op. 🙂
Zou u voor mij ook de ongewenste reclame, meldingen van welkom in het buitenland uitwillen zetten...
Sms voor factuur wil ik wel blijven ontvangen....alvsst hartelijk dank
Ik heb veel extra kosten doorr sms diensten waar ik niet vanaf weet of die ik niet wil...hoe kan ik dit uitzetten/voorkomen?
op mijn vorige factuur kwamen ze van 9797
Reputatie 6
@vogo,
ik heb dit voor je uitgezet. Je zal in de toekomst geen aanbiedingen/reclame en Welkom-sms'jes van T-Mobile ontvangen. Houd er wel rekening mee dat buitenlandse providers soms zelf ook sms'jes sturen zodra je op het betreffende netwerk bent aangemeld. Deze meldingen kan ik helaas niet voor je uitzetten.

@peijlo20, welkom op het T-Mobile Forum!
Je kan dit blokkeren door STOP te sms'en naar de afzender. In deze situatie: STOP naar 9797.

Je kan ook alle sms-diensten blokkeren. Dit kan via My T-Mobile door 'Aankopen bij derde partijen - Blokkade voor betaalde contentdiensten via sms' op 'AAN' te zetten.
hoe kan ik het sms verzenden kosteloos uitzetten? Ik heb bewust voor NIHIL sms gekozen vanwege de whatsApp mogelijkheid.
Ontvangen vind ik geen punt.

Reageer