Beantwoord

Sms berichten van T-Mobile uitzetten.

Toon eerste reactie

95 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Je mag ze evengoed voor me uitzetten. Alvast bedankt!

Hi SLVP,

Ik de sms'jes stopgezet en dus zul je ze vanaf nu niet meer ontvangen. Mocht je ze in de toekomst weer willen ontvangen, trek dan even aan de bel! 🙂
Bij mij mag je ook die smsjes uitzetten! Alvast bedankt 😃
Reputatie 7
Badge +15
Hey Serenvx,

Goed dat je het aangeeft! Ik heb de sms'jes voor je uitgeschakeld! 😉
kan ik dat serieus niet zelf ergens aanklikken? zet voor mij ook maar alles uit.
Hoi Joop.

Op My T-Mobile onder 'Gegevens en instellingen' -> 'Instellingen wijzigen' -> 'Berichten van T-Mobile' zou je de reclame-sms'jes zelf moeten kunnen uitzetten.

Buitenland-sms'jes weet ik niet zeker, T-Mobile kan deze sowieso voor je uitzetten, als je die ook niet wilt.

Laat je weten of je het hebt kunnen vinden? 🙂
het is gelukt. waarom vraagt iedereen dat hier dan? ik ben hier via google terecht gekomen
Hoi Joop.

Sommige mensen kunnen de optie niet vinden, anderen weten misschien helemaal niet dat je het één en ander zelf online kunt regelen. In sommige gevallen is het omdat het voor klanten misschien niet aan/uit te zetten is (technische fout) en ik durf ook best te zeggen dat je niet de eerste zal zijn die hier via Google terecht is gekomen. Als een forumpagina meer hits heeft dan een servicepagina, wordt deze hoger in de resultatenlijst van Google gezet. 😉
ik heb 18 uur geleden alles uit gezet https://i.imgur.com/ofV5TYS.png

maar nu kreeg ik net toch weer een smsje dat ik niet moet vergeten gebruik te maken van de exclusieve aanbiedingen van T-mobile of Ben. onderaan word nog vermeld dat ik de smsjes uit kan zetten via My T-Mobile
Hoi Joop.

Hm, dat is vreemd, het zou wel zo moeten werken natuurlijk. Als medeklant kan ik je hiermee helaas niet verder helpen. Een T-Mobile Moderator kan dit misschien vanuit hun kant alsnog voor je uitzetten of anders doorzetten naar de technische dienst. Zij proberen binnen 24-48 uur op de nieuwe berichten te reageren. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Joop,

Erg opmerkelijk, want het was inderdaad geblokkeerd.. Misschien was het elkaar precies gekruist, waardoor de SMS er nog doorheen kon komen. Voor de zekerheid heb ik de blokkade nog even opnieuw ingesteld, dus nu zou het wel goed moeten komen!

Kun je het laten weten of dit inderdaad het geval is? Anders moeten we dit doorzetten naar de technische afdeling, zodat zij kunnen kijken waarom het verkeerd gaat! Houd ons op de hoogte!
ik kan natuurlijk niet zien wanneer ik een berichtje niet ontvang maar als ik weer reclame zie dan zal ik het melden
Hallo,

Zouden die irritante sms berichtjes uitgeschakeld kunnen worden?

Van allebei mijn nummers graag...

Vriendelijk bedankt
Reputatie 3
Badge +11
Hey dsvenlo,

Dat kan zeker! Op My T-Mobile onder Gegevens en instellingen > Instellingen wijzigen > Berichten van T-Mobile, kun je heel eenvoudig en snel de reclame-sms'jes uitzetten. Voor nu heb ik ze voor je uitgeschakeld! ;)

Geniet van je dag!
Hoi Bas,

Wordt zeer gewaardeerd.

Jij ook een fijne dag!
serieus? na zoveel moeite om t uit te krijgen krijg ik nu WEER sms reclames
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joop,

Excuses dat je toch een SMS hebt ontvangen! Er ging inderdaad iets mis met het uitsturen van deze SMS en daar zijn we dan ook direct mee gestopt. Ik zie dat de blokkade gewoon nog bij jou actief staat, dus je zult de SMSjes in de toekomst niet meer ontvangen!
T-Mobile,

In mijn vorige reactie 2 maanden terug liet ik weten dat ik al zes jaar bezig ben om de SMS berichten die Tmobile mij telkens stuurt stop te zetten. Daar zou Tmobile iets aan doen maar nu begint het weer. Gister en vandaag kreeg ik wedrom sms berichten.

IK WIL DAT NIET !!!! ... En wanneer is dat nu eens duidelijk bij jullie en stopt dat ???

Dames en heren van Tmobile ... zorg dat het stopt !!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ge1402,

Op dit moment zouden de berichten niet meer langs de blokkades mogen glippen, maar we weten ondertussen ook hoe hardnekkig de berichten zijn.

Mocht je er tóch nog één (of meer) krijgen, laat dan even weten wat de inhoud van het bericht is en hoe laat en op welke datum je deze hebt ontvangen. Dat kunnen we dan meenemen in ons onderzoek!
T-Moble,

Deze week weer 2 SMS berichten ontvangen - STOP DAAR NU EENS MEE !!!

Ik ben er intussen goed zat van - en inmiddels 6 jaar mee bezig om van die ongewenste !!!! berichten af te komen.

Voor alle duidelijkheid - en daar hoef je geen raketgeleerde voor te zijn:

IK WIL GEEN ENKEL SMS BERICHT MEER ONTVANGEN VAN T-MOBILE .... !!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ge1402,

Zou je me de informatie kunnen geven over de berichten die ik in het bericht hierboven heb gevraagd? Dit kan ik dan doorzetten, zodat dit opgelost kan worden. Alvast bedankt!

Reageer