Beantwoord

SMS blijft elke 30 minuten binnen stromen

• 9 april 2017
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 1 reactie
Hai luitjes,

Ik zie dit probleem vaker voorkomen bij t-mobile dus hier maar weer een topic.

Ik krijg klokslag elke 30 minuten dezelfde een sms/mms binnen van een vriend waarmee ik aan het sms'en ben. De laatste herhaalt zich nu wel erg vaak.
Ik heb het eerder gehad dat een sms herhaal binnen kwam maar dat was niet zo vaak als nu (meer op dagelijkse basis). Bijkomend probleem is dat ik nu in Australië zit en bang ben voor hoge kosten omdat ik die sms maar blijf ontvangen

Zou iemand hier naar kunnen kijken ???

mvg

ps.
ik ben helaas beperkt bereikbaar maar ik neem aan dat de mods mijn gegevens hebben. Mail en sms worden wel gechecked (sms maar 1x aub !! 🙂 )
icon

Beste antwoord door David 10 april 2017, 11:03

Hey Lwie,

Dat is wel erg regelmatig inderdaad! :S

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Het lijkt er namelijk dat je in een loop terecht bent gekomen die even onderbroken moet worden. Opnieuw opstarten zou dit al kunnen doen. Ik heb jouw simkaart ook even opnieuw aangemeld op ons netwerk, dit zou hetzelfde effect kunnen hebben. Kun je laten weten of dit gewerkt heeft? Anders kunnen we het ook nog doorzetten naar onze technische afdeling, zij kunnen dan kijken of er iets in het systeem verkeerd gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op -13 of -47, hier zie ik in My T-Mobile namelijk SMS'jes naartoe vanuit Australië.

Zoals TheDoctor40 ook al terecht aan heeft gegeven, hoef je je over kosten geen zorgen te maken! 🙂

Hopelijk hebben we de loop al onderbroken, maar anders zien we jouw reactie graag weer tegemoet, zodat we dit kunnen oplossen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Dit klinkt als een technisch probleem aan de achterkant van T-Mobile. Daar kunnen de moderators jou beter in helpen dan ik ;)
Kosten kan ik je wel al wat over vertellen gelukkig. Daar hoef je je niet zo'n zorgen te maken. Sms ontvangen in Australië is gratis. Zie dit artikel voor meer informatie.

Hoop dat de moderators je probleem snel kunnen oplossen!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lwie,

Dat is wel erg regelmatig inderdaad! :S

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Het lijkt er namelijk dat je in een loop terecht bent gekomen die even onderbroken moet worden. Opnieuw opstarten zou dit al kunnen doen. Ik heb jouw simkaart ook even opnieuw aangemeld op ons netwerk, dit zou hetzelfde effect kunnen hebben. Kun je laten weten of dit gewerkt heeft? Anders kunnen we het ook nog doorzetten naar onze technische afdeling, zij kunnen dan kijken of er iets in het systeem verkeerd gaat. Gaat het om het nummer dat eindigt op -13 of -47, hier zie ik in My T-Mobile namelijk SMS'jes naartoe vanuit Australië.

Zoals TheDoctor40 ook al terecht aan heeft gegeven, hoef je je over kosten geen zorgen te maken! 🙂

Hopelijk hebben we de loop al onderbroken, maar anders zien we jouw reactie graag weer tegemoet, zodat we dit kunnen oplossen!
Beiden bedankt voor de reactie en de loop lijkt onderbroken, geen dubbele sms berichten meer.
Ik ha min toestel uitgeschakeld en een half uur uitgelaten.
Of jullie reset geholpen heeft of het half uur weet ik niet maar bedankt voor de inzet!!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lwie,

Top dat het opgelost is! 😃

Reageer