Als ik nu (bij T-Mobile) een SMS probeer te sturen dan krijg ik het bericht van 1555 "Je kunt geen gebruik maken van deze dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl ..."
Echter, op www.payinfo.nl verwijzen me me door naar de website van T-Mobile omdat je op de website van T-Mobile zelf de blokkades moet regelen. Op T-Mobile zelf staat alles gedeblokkeerd. Op www.payinfo.nl kan ik niets meer instellen.
Om een lang verhaal kort te maken: Aangemeld bij de technische dienst van T-Mobile en die hebben contact opgenomen met www.payinfo.nl en volgens beide bedrijven staat alles gedeblokkeerd. Ik kan echter nog steeds geen SMS sturen naar bijv. 1008 (Schiphol vluchtinformatie). Wat T-Mobile daarna zegt is eigenlijk zoek het zelf maar uit, wij kunnen niets meer doen. Overigens werken gewone SMS'jes prima.
Vraag: hoe nu verder? Ik heb ook nog met Tele2 gechat maar omdat mijn nummer daar niet meer actief is kunnen zij ook niets meer zien.
Beste antwoord door rdebru1n
In ieder geval is het wel belangrijk dat je, voordat je overstapt naar T-Mobile met een mobiel abonnement, eerst eventuele SMS blokkades verwijdert bij je oude provider.