Vraag

sms dienst

Goedenavond medewerker,

Werd vanavond opgeschrikt door vervelende sms van een vrouw die me zou kennen en een sex afspraak zou willen van het weekend. Kwam na een paar sms'jes erachter dat het om het nummer 7775 ging ben op zoek gegaan via internet en tot de ontdekking gekomen dat het een soort chat applicatie is....Heb het stop weten te zetten...kan dit zomaar, en zo ja zijn hier kosten aan verbonden!? anders ben ik genoodzaakt mijn rechtsbijstand in te schakelen, want dit is inbreuk op mijn privacy en diefstal!!! Ben er erg boos over...heb screenshots (zie bijlage).heb tevens geprobeert de klantenservice te mailen maar ook daar blokkeerd de pagina bij de laatste stap als ik een terugbelverzoek doe! Ben nu al dik een uur bezig om mijn klacht kenbaar te maken! Wilde dit niet openbaar doen maar jah, men vraagt er schijnbaar om!

Groeten,

Arjan

2 reacties

Opnieuw werd ik gisteravond automatisch aangemeld bij 7775 zonder daar iet voor te doen...zie screenshot...kan dit stoppen!!!
Heb meteen weer afgemeld met STOP zoals u ziet!
Reputatie 5
@Arjan19121980

Vervelend om te zien dat je berichten blijft ontvangen vanuit een dergelijke chat applicatie. Omdat deze dienst niet van T-Mobile is kan ik deze helaas niet voor je stopzetten. Ik raad je aan om direct het gebruik van sms-diensten te blokkeren via www.smsdienstenfilter.nl. Zodra je de blokkade hebt geplaatst kunnen sms-diensten zoals de bovenstaande je niet meer lastigvallen. Op het moment dat er kosten worden berekend voor de dienst kun je hiervoor het formulier 'content diensten derde partijen' invullen. T-Mobile zal naar aanleiding van het ingestuurde formulier vervolgstappen ondernemen.

Reageer