Beantwoord

SMS-dienst 7090 Funlazio

  • 1 februari 2016
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Vandaag kreeg ik een sms dat ik bij een of andere dienst ben aangemeld. Direct stop op terug ge-smst.
Daarna mijn factuur op mijn account gecheckt. Daar heb ik ooit aangegeven dat er geen sms diensten mogen worden verrekenend via mijn factuur. Werkt dit ook?
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 1 februari 2016, 22:47

Welkom op het forum,

Even kort ter aanvulling omdat je al een antwoord hebt gehad:
Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar ook afmelden, maar je via My T-Mobile blokkeren is, zoals al als antwoord gegeven, voor de lange duur beter.

Heb je wel kosten, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur
Bekijk origineel

2 reacties

Beste PPPPPP,


Je kunt het beste via je My T-mobile via "Blokkades" een blokkade instellen op betaalde SMS diensten. Zo kun je nooit voor onverwachte kosten komen te staan!

Houd er alleen wel rekening mee dat bij zo een blokkade, je zelf geen SMS kan versturen naar betaalde diensten tenzij je de blokkade handmatig weer ongedaan maakt.
Welkom op het forum,

Even kort ter aanvulling omdat je al een antwoord hebt gehad:
Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld. Deze diensten kan je daar ook afmelden, maar je via My T-Mobile blokkeren is, zoals al als antwoord gegeven, voor de lange duur beter.

Heb je wel kosten, dan kan je ook een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur

Reageer