Beantwoord

Sms-dienst afgesloten

• 5 juni 2017
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Hallo T-Mobile

Ik heb een vraag over de payinfo heb zogenaamd een abbonement afgesloten van 7.50 per week voor sms'en? Ik weet hier niks van en kan me ook niet herinneren dat ik hier een abbonement heb aangesloten kwam op een pagina terecht waarvan ik dacht dat het een virus was en heb het gelijk weggeklikt ik vind het erg jammer dat ik nu onterecht betaal voor iets wat ik helemaal niet gebruik ??

Is er manier om mijn geld terug te krijgen heb nu alles gedaan wat op de site stond zowel de betaalde sms'jes uitgezet en me afgemeld op die vieze site..
icon

Beste antwoord door Lodan 5 juni 2017, 22:52

Hoi Daphne.A en Bri1981,

Erg vervelend zijn deze diensten, maar heb je al via www.payinfo.nl deze diensten afgemeld en lukt dit niet?
Buiten dat kun je in My T-Mobile de functie 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uitzetten (bij blokkades). Dit voorkomt toekomstige aanmeldingen.

Om de kosten vergoed te krijgen omdat je van mening bent dat je je niet hebt aangemeld of de kosten hoger waren dan je oorspronkelijk doorgegeven kreeg, kun je dit formulier invullen.

In dit topic lees je meer over sms-diensten. Omdat er al een algemeen topic loopt over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik heb hetzelfde sms'je gehad, terwijl al dat soort dingen al geblokkeerd waren. Ik kan me niet afmelden, word doorgelinkt naar t mobile..
Beetje vreemd.
Badge +9
Hoi Daphne.A en Bri1981,

Erg vervelend zijn deze diensten, maar heb je al via www.payinfo.nl deze diensten afgemeld en lukt dit niet?
Buiten dat kun je in My T-Mobile de functie 'betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)' uitzetten (bij blokkades). Dit voorkomt toekomstige aanmeldingen.

Om de kosten vergoed te krijgen omdat je van mening bent dat je je niet hebt aangemeld of de kosten hoger waren dan je oorspronkelijk doorgegeven kreeg, kun je dit formulier invullen.

In dit topic lees je meer over sms-diensten. Omdat er al een algemeen topic loopt over dit onderwerp, gaat dit topic op slot.