Beantwoord

sms-dienst blokkade verwijderen

• 23 maart 2016
  • 5 reacties
  • 507 Bekeken

Ik heb een sms blokkade, ik kan nergens meer iets betalen via sms.
Kan de sms blokkade eraf voor diensten? Zodat ik weer kan stemmen en bij spellen kan betalen enzo?

Bij Payinfo staat dat er bij jullie een blokkade erop staat.

''Uw mobiele aanbieder blokkeert betaalde diensten. U hoeft uw nummer hiervoor dus niet te aan te melden via www.smsdienstenfilter.nl.
Blokkeringen voor SMS en mobiele internetdiensten gaan via uw provider.''

Mag de blokkade eraf ? Als ik later weer iets tegen kom wat ik niet vertrouw kan ik altijd nog handmatig de blokkade erop zetten via mijn account 🙂 Maar via account staat dat er geen blokkade erop staat
icon

Beste antwoord door KoenM 24 maart 2016, 02:13

Hallo Edwin,

Je kunt de blokkade zelfstandig verwijderen via je eigen My T-Mobile. Ga hier vervolgens naar 'Gegevens en Instellingen' en kies daar voor 'Blokkades'. Hierin kun je de SMS diensten (FTMSC) deblokkeren.

Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hallo Edwin,

Je kunt de blokkade zelfstandig verwijderen via je eigen My T-Mobile. Ga hier vervolgens naar 'Gegevens en Instellingen' en kies daar voor 'Blokkades'. Hierin kun je de SMS diensten (FTMSC) deblokkeren.

Succes!
Ja maar in mijn account staat alles goed. Maar er is een blokkade erop. Die moet t-mobile eraf halen. Kan ik niet zelf doen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Edwin,

Wat een gekke situatie Edwin! Er is namelijk geen blokkade actief hierop. Je hebt alleen een blokkade op MMS aan staan momenteel. Verder zijn alle blokkades verwijderd.

Lukt het helemaal niet om gebruik te maken van sms-diensten of andere betaalde content diensten? Of lukt dit alleen bij een bepaalde dienst niet? Vanuit onze kant zou je hier namelijk wel gewoon gebruik van moeten kunnen maken.

Ik ben benieuwd naar je reactie Edwin! We helpen je hier graag verder. 🙂
Oke raar, nu doet die het weer. Amy, Bedankt voor het nakijken. 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Edwin,

Graag gedaan hoor, fijn dat het weer werkt!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Reageer