Beantwoord

Sms-dienst blokkeren

• 19 mei 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo vanmiddag kreeg ik een SMS dat ik een abonnement had genomen van 7.50/ ?
Bij payinfo staat dat je dit kunt blokkeren bij je instellingen .
Als ik Sms diensten blokkeer, vinden er dan ook geen betalingen meer plaats ?
icon

Beste antwoord door Lodan 20 mei 2017, 10:43

Hoi JKerk,

Goed dat je meteen hebt gecontroleerd op PayInfo! Zodra je geblokkeerd hebt, kan die specifieke dienst op dat abonnement geen geld meer afschrijven.
Via My T-Mobile kun je SMS (FTMSC) diensten ook in geheel blokkeren. Je kunt dan vervolgens geen diensten meer afnemen, gewenst of ongewenst.

Ben je van mening dat je deze dienst niet bewust hebt afgesloten, kun je de online meldingsformulier invullen. Hier kun je mogelijkheid krijgen dat de kosten van 7,50/ ? die al betaald zijn gecrediteerd worden.
Wil je het formulier liever rustig op papier invullen? Dan kan dat ook via het papieren meldingsformulier.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, hier zijn wij voor.

En zoals 05alexander92 ook al meldde; als je deze betaalopties op je factuur niet wenst te gebruiken, raad ook ik je aan om dit altijd op blokkeren te laten staan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
In ieder geval geen betalingen meer middels een abonnement op een sms dienst. Er is wel de mogelijkheid om aankopen te doen via je T-Mobile factuur. In My T-Mobile kun je deze instellingen onafhankelijk van elkaar blokkeren en als je dit nooit gebruikt, raad ik ten sterkste aan om dit te blokkeren.
Badge +9
Hoi JKerk,

Goed dat je meteen hebt gecontroleerd op PayInfo! Zodra je geblokkeerd hebt, kan die specifieke dienst op dat abonnement geen geld meer afschrijven.
Via My T-Mobile kun je SMS (FTMSC) diensten ook in geheel blokkeren. Je kunt dan vervolgens geen diensten meer afnemen, gewenst of ongewenst.

Ben je van mening dat je deze dienst niet bewust hebt afgesloten, kun je de online meldingsformulier invullen. Hier kun je mogelijkheid krijgen dat de kosten van 7,50/ ? die al betaald zijn gecrediteerd worden.
Wil je het formulier liever rustig op papier invullen? Dan kan dat ook via het papieren meldingsformulier.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, hier zijn wij voor.

En zoals 05alexander92 ook al meldde; als je deze betaalopties op je factuur niet wenst te gebruiken, raad ook ik je aan om dit altijd op blokkeren te laten staan.

Reageer