Beantwoord

Sms-dienst stoppen

• 1 juni 2017
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Kennenlijk is er een sms dienst aan op mijn nummer. Ik heb mij nergens voor aangemeld maar heb nu hoge kosten.
Hoe kan ik dit snel stopzetten
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 juni 2017, 18:34

Hoi Fabrizio, welkom op het klantenforum.

Als aanvulling op Zoeeee:
Lees ook dit bericht even door. Daarin staat alles over inzien, opzeggen, blokkeren en een link naar het onderzoeksformulier, waarmee je kunt proberen je geld terug te vragen als de dienst onterecht is afgesloten.

Omdat we een algemeen topic hebben over sms-diensten, gaat dit topic op slot. Eventuele resterende vragen kunnen in het algemene topic worden gesteld.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Fabrizio, Je moet dan een sms terugsturen met 'STOP'. de smsdienst zal dan worden beëindigd. Ook kun je op Payinfo.nl kun je een overzicht van alle payinfo diensten en kun je eenvoudig specifieke sms-abonnementen stopzetten.

Groetjes
Hoi Fabrizio, welkom op het klantenforum.

Als aanvulling op Zoeeee:
Lees ook dit bericht even door. Daarin staat alles over inzien, opzeggen, blokkeren en een link naar het onderzoeksformulier, waarmee je kunt proberen je geld terug te vragen als de dienst onterecht is afgesloten.

Omdat we een algemeen topic hebben over sms-diensten, gaat dit topic op slot. Eventuele resterende vragen kunnen in het algemene topic worden gesteld.