Beantwoord

SMS-dienst stopzetten

• 28 januari 2016
  • 4 reacties
  • 443 Bekeken

Krijg steeds sms berichten van 4545 wil hier van (mobsfun) heb hier nooit iets mee gehad en wil ik ook niet
icon

Beste antwoord door kme 28 januari 2016, 15:19

Krijg steeds sms berichten van 4545 wil hier van (mobsfun) heb hier nooit iets mee gehad en wil ik ook niet

Hoi Theo,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je van deze sms dienst af wilt. Je kunt via www.payinfo.nl kijken voor welke dienst jij aangemeld bent en je dan ook meteen afmelden hiervoor.

Via je eigen My T-Mobile kun je eventueel SMS diensten laten blokkeren zodat je in de toekomst hier tegen beschermd bent. Let wel; wanneer je deze blokkade invoert, geldt dit voor alle sms diensten, dus ook zaken als spelletjes of stemmen op de televisie.

Laat ons even weten of het gelukt is!

Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hoi Theo,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je van deze sms dienst af wilt. Je kunt via www.payinfo.nl kijken voor welke dienst jij aangemeld bent en je dan ook meteen afmelden hiervoor.

Via je eigen My T-Mobile kun je eventueel SMS diensten laten blokkeren zodat je in de toekomst hier tegen beschermd bent. Let wel; wanneer je deze blokkade invoert, geldt dit voor alle sms diensten, dus ook zaken als spelletjes of stemmen op de televisie.

Laat ons even weten of het gelukt is!

Succes!
Heb dit abonnement stopgezet wat ik overigens niet een had afgesloten hoe kan dit toch mogelijk zijn
Volgens de berichten waren de kosten 50euro ik bedoel maar
Reputatie 6
Heb dit abonnement stopgezet wat ik overigens niet een had afgesloten hoe kan dit toch mogelijk zijn

Hoe je dit hebt afgesloten weet ik niet en is moeilijk te achterhalen. Vaak gebeurt dit onbewust en heb je het pas te laat in de gaten.

Omdat het een vrij hoog bedrag is raad ik je aan DIT formulier in te vullen. Na onderzoek worden dan eventuele kosten terug betaald.

Reageer