Beantwoord

Sms-dienst van 3010 van Retro games

• 26 april 2017
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

Ik heb een sms gekregen van 3010 van retro games dat ik vast zit aan een abonnement van 30 euro. Ik heb er niet op gereageerd en heb het online nu geblokkeerd. Wel had ik de afgelopen maand extra kosten. Er zijn 5 keer 7.50 euro af gegaan dus in totaal 37.50 euro. Wat ik zelf ook niet heb aangevraagd. Dat was van FTMSC kan ik hiervoor mijn geld terug krijgen? En wat kan ik nu het beste doen? Liefs nikky
icon

Beste antwoord door Kaassausje 26 april 2017, 14:38

Hoi Niikky, welkom op het klantenforum.

Heb je het via payinfo.nl geblokkeerd? Je kunt ook via deze My T-Mobile pagina een blokkade op 'aankopen bij derde partijen' aanzetten.

Via het online meldingsformulier kun je T-Mobile een onderzoek laten starten naar de aanmelding bij de dienst. Als deze onterecht is, kun je (een deel van) de kosten terugkrijgen. Ze proberen binnen 30 werkdagen een terugkoppeling te geven op zo'n onderzoek.

In het algemene topic over smsdiensten kun je meer lezen over dit onderwerp.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Meestal staat er in het bericht zelf stuur stop om dit abbonement te stoppen maar als dat niet werkt probeer het bedrijf waar je aan betaald te contacteren en dan vragen hoe dit komt en of je jouw geld terug kan krijgen.
Hoi Niikky, welkom op het klantenforum.

Heb je het via payinfo.nl geblokkeerd? Je kunt ook via deze My T-Mobile pagina een blokkade op 'aankopen bij derde partijen' aanzetten.

Via het online meldingsformulier kun je T-Mobile een onderzoek laten starten naar de aanmelding bij de dienst. Als deze onterecht is, kun je (een deel van) de kosten terugkrijgen. Ze proberen binnen 30 werkdagen een terugkoppeling te geven op zo'n onderzoek.

In het algemene topic over smsdiensten kun je meer lezen over dit onderwerp.