Beantwoord

Sms dienst verrekening

• 30 januari 2016
  • 2 reacties
  • 296 Bekeken

De kosten op uw rekening zijn afkomstig van sms-dienst 4239, dit is een sms-abonnementsdienst.

Wij hebben de dienstverlening voor u onderzocht en zijn van mening dat uw klacht terecht is. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken om uitleg te geven over de dienst(en). Wij hebben u inmiddels afgemeld voor de dienst(en) waarover u bij ons een klacht had ingediend. Daarnaast zal T-Mobile de gemaakte kosten vergoeden. Deze vergoeding heeft betrekking op de in rekening gebrachte kosten tot en met 26/01/2016. De vergoeding van 39,00 euro wordt verrekend met uw huidige en toekomstige facturen. Dit bedrag is inclusief btw. U vindt meer informatie over de inhoud van de diensten op www.smsgedragscode.nl. Ook kunt u uw mobiele nummer zelf blokkeren voor betaalde sms-diensten via www.smsdienstenfilter.nl.

DEZE MAIL IS GESTUURD NAAR MIJ,FACTUUR DIE IK TE ZIEN KRIJG KLOPT DUS NIET,MVG FRANK HENDRIKS
icon

Beste antwoord door Amy 1 februari 2016, 14:51

Hey Frank,

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je een onderzoeksformulier hebt ingevuld voor een sms-dienst. Deze klacht hebben wij terecht bevonden en vandaar is er een vergoeding van €39,- voor je gecrediteerd.

De factuur van 1 februari is volledig met deze vergoeding verrekend. Het restbedrag á €10,50 zal verrekend worden met je aankomende factuur.

Hopelijk is alles zo wat duidelijker Frank! Laat je het weten als er nog onduidelijkheden zijn?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Allereerst is het heel onbeleefd om alles in HOOFDLETTERS te doen, dit komt schreeuwerig over.
Wat klopt precies niet op je factuur?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Frank,

Ook namens mij welkom op het T-Mobile Forum!

Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je een onderzoeksformulier hebt ingevuld voor een sms-dienst. Deze klacht hebben wij terecht bevonden en vandaar is er een vergoeding van €39,- voor je gecrediteerd.

De factuur van 1 februari is volledig met deze vergoeding verrekend. Het restbedrag á €10,50 zal verrekend worden met je aankomende factuur.

Hopelijk is alles zo wat duidelijker Frank! Laat je het weten als er nog onduidelijkheden zijn?

Reageer