Beantwoord

Sms-diensten 4555

• 16 januari 2017
  • 4 reacties
  • 525 Bekeken

Ik krijg ongewenste sms diensten van 4555 ik dacht dit zijn reclame dus gewoon weg wissen maar dat is dus niet zo want nu hebben ze al 2 maanden lang van mij geld ingehouden !!! Hoe kan dat? kunnen jullie mij hier bij helpen ? Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Kaassausje 16 januari 2017, 13:33

Contact opnemen met de telefonische klantenservice zou ik op dit moment echt afraden, de nieuwe abonnementen zijn net gelanceerd. ;)

In het algemene topic over sms-diensten vind je alle informatie over opzeggen, eventueel blokkeren en ook hoe je je geld terug vraagt.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ongewenste betaald sms
Hier kunt u de sms diensten inzien:
http://www.payinfo.nl/

Daar kunt u deze ook opzeggen.

Of het geld terug te vragen is weet ik niet. Daarvoor kan je het beste contact opnemen met de helpdesk.
Contact opnemen met de telefonische klantenservice zou ik op dit moment echt afraden, de nieuwe abonnementen zijn net gelanceerd. ;)

In het algemene topic over sms-diensten vind je alle informatie over opzeggen, eventueel blokkeren en ook hoe je je geld terug vraagt.
Reputatie 7
Badge +15
Super fijn dat Kaassausje al een link heeft geplaatst naar het algemene topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen heb ik dit topic dan ook gesloten. Laat gerust je vraag of reactie achter in dit topic. We helpen je daar graag verder! 🙂