Vraag

SMS diensten TriviaQuiz

• 26 mei 2015
  • 5 reacties
  • 1410 Bekeken

Ondanks dat ik SMS diensten heb geblokkeerd heb ik toch een SMS gekregen van 5577 TriviaQuiz. Hoe kan dat?

5 reacties

Hoi MvD64, welkom op het forum.

Heb je de contentdiensten via payinfo geblokkeerd, of heb je de blokkade via my t-mobile opgeworpen? Ik las laatst ook al een bericht van iemand die via payinfo een blokkade had en toch die sms'jes bleef houden, vandaar.
Reputatie 6
Badge +9
Beste MvD64 , wat voor sms was het?
Mogelijk was het geen sms waar kosten aan zitten.
Misschien een sms om je over te halen je weer aan te melden?
Reputatie 2
@Mvd64

Wat vervelend zeg! Net als kaassausje en centaur ben ik benieuwd naar wat meer informatie.

Hoe heb je deze dienst geblokkeerd? Je kunt via Payinfo inderdaad sms-diensten blokkeren. Heb je dat al geprobeerd? Je kunt ook 'STOP' sms'en naar het nummer waar je de sms'jes van ontvangt.

Heeft dit geholpen?
@Mvd64

Wat vervelend zeg! Net als kaassausje en centaur ben ik benieuwd naar wat meer informatie.

Hoe heb je deze dienst geblokkeerd? Je kunt via Payinfo inderdaad sms-diensten blokkeren. Heb je dat al geprobeerd? Je kunt ook 'STOP' sms'en naar het nummer waar je de sms'jes van ontvangt.

Heeft dit geholpen?

Hallo,

Bedankt voor jullie info. Maar daar kom ik helaas niet verder mee. Het is een betaalde SMS dienst van TriviaQuiz.
Het blokkeren lukt niet via PAYINFO omdat T-Mobile deze dienst zelf aanbied. Tenminste dat wordt op die site aangegeven als ik mijn mobiele nummer intoetst. Dus ik heb het alleen via mijn T Mobile geblokkeerd.
Hoi MvD64.

Een snelle zoekopdracht in Google leert mij dat het geen T-Mobile dienst is. Betaal je hiervoor? Ik zie namelijk niks terug op jouw factuur. ook niet op de vebruiksstatus. Wat is de inhoud van deze smsjes? Of zijn dit meldingen dat jij aan de beurt bent?

Reageer