Beantwoord

Sms'en


Sms'en naar 2222 mislukt. Andere nummers wel.
icon

Beste antwoord door centaur 2 januari 2019, 00:35

2222 is een betaalnummer, waarschijnlijk heb je dat geblokkeerd in My T-Mobile

Bekijk origineel

11 reacties

Op een ander toestel met andere provider lukt het wel.
Reputatie 6
Badge +8
2222 is een betaalnummer, waarschijnlijk heb je dat geblokkeerd in My T-Mobile
Het nummer is niet meer in gebruik voor radio 2. Je kan alleen via de app ze een bericht sturen.
Ik heb niks geblokkeerd. Daar heb ik al naar gekeken.
Reputatie 7
Badge +19
Hi A.Atsma,

Ik heb je gegevens gecontroleerd en je hebt geen blokkade. Heb je je misschien afgemeld voor dat nummer via Payinfo? Om welke dienst gaat het?

We denken graag met je mee!
Ik ben me niet bewust dat ik me ergens van heb afgemeld.
Het nummer 2222 is het nummer van npo 2 om te sms'en voor de top 2000.
Blijft raar dat met simkaart van Hema die mijn man heeft het geeoon lukt.
Er is kennelijk geen antwoord hier op te vinden. ik weet dat ik dit nummer kon sms'en tot 31 december en nu heb ik het niet meer nodig, maar ik wil voor in de toekomst dit gedoe voorkomen.
Als ik dus met t- mobile naar dit soort nummers niet kan sms'en dan ga ik toch overwegen om een andere provider te zoeken.
Ik heb vaker problemen gehad op mijn vakantie in Canada met sms'en naar gewone nummers wat niet lukte, maar wel met een Hema provider. Hier werd ook geen oplossing voor gegeven na vele vragen in het community. het lijkt er dus op dat er geen oplossing voor is en daarom zal de beste oplossing voor mij zijn om over te stappen naar een andere provider.
Reputatie 7
Badge +19
Hi a.atsma,

Ervaar je dit alleen met dit specifieke nummer? Krijg je een foutmelding? Kun je daar een screenshot van maken en met ons delen? Ik kan een case voor je aanmaken en dit laten onderzoeken door onze technische dienst. Ik heb dan 3 voorbeelden nog met tijdstip waarom dit fout gaat.

Ik hoor graag van je!
Ik kon niet naar 2222 sms'en. Dit is het nummer van NPO 2. Wel naar het nummer van mijn man. Dat heb ik toen uitgeprobeerd. Dus het heeft met dat nummer 2222 te maken. Heb de sms jes die ik eerder had verstuurd al vewijderd, maar kreeg steeds de melding versturen mislukt! Probeer het opnieuw. Dat heb ik tig keer gedaan.
Ik heb nu net weer geprobeerd en screenshot gemaakt. Hoop dat er een oplossing wordt gevonden.

Reputatie 6
Badge +17
Hoi A.Atsma,

Ik heb het doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zij zullen hier verder onderzoek naar doen en een oplossing gaan zoeken!
Ik hoop dat er een oplossing wordt gevonden en wacht dit in vertrouwen af.

Reageer