Beantwoord

Sms'en naar bepaalde nummers werkt niet

Hoi

Ik kan niet smsen naar bv 2244 of 3131,wel naar gewone nummers!! Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door David 26 juni 2017, 09:27

Hey Raybi,

Zou het kunnen dat je dergelijke nummers geblokkeerd hebt in jouw toestel? Heb je toevallig een Android? Dan kun je deze stappen doornemen om dit te deblokkeren. Kun je dat eens testen om te kijken of het dan wel werkt? Probeer het bij iPhone eens met de eerste 3 cijfers tussen haakjes, dat wil ook nog wel eens werken.

Ik ben benieuwd of het gelukt is! 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Raybi,

Zou het kunnen dat je dergelijke nummers geblokkeerd hebt in jouw toestel? Heb je toevallig een Android? Dan kun je deze stappen doornemen om dit te deblokkeren. Kun je dat eens testen om te kijken of het dan wel werkt? Probeer het bij iPhone eens met de eerste 3 cijfers tussen haakjes, dat wil ook nog wel eens werken.

Ik ben benieuwd of het gelukt is! 🙂
Ik kom er even niet goed wijs uit.Ik heb een huawei p lite9
?????helppppp.zo kan ik dus ook niet unlimitid aan of madness smsen!!!
Reputatie 4
Hoi Raybi,

Ik kom je helpen!

Heb je naar de link gekeken die mijn collega David hierboven heeft doorgegeven? Dat geldt voor alle Android toestellen, dus ook voor jouw Huawei. Ik wil je heel graag adviseren om naar die instellingen te kijken en het stap voor stap te doorlopen. In de meeste gevallen lost dat de problemen op!

Wat voor melding krijg je als je probeert te smsen? De actie van Madness is verlopen, dus die kan niet meer gebruikt worden. Heb je geprobeerd om UNLIMITED AAN te sms'en?

Houd ons op de hoogte! 🙂
Krijg als melding: verzenden mislukt
Heb de stappen hierboven bekeken maar kan het zo niet vinden.zie alleen bij instellingen apps en als ik daar op klik komen alle apps in beeld
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Raybi,

Voor de Unlimited actie is het nu jammer genoeg te laat, maar als compensatie heb ik je 2 GB extra MB's gegeven. Deze zijn geldig tot je jouw nieuwe tegoed ontvangt. Hopelijk kun je hier ook mee uit de voeten!

Ik heb ook nog deze andere instellingen gevonden: Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Meer > Systeem apps weergeven > Berichtenservice > Premium sms verzenden > Altijd toestaan. Misschien werkt het daar wel mee! Heb je het nummer 3131 misschien in jouw nummers geblokkeerd of geblokt bij de aanbieder zelf? Heeft het eerder wel gewerkt?

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je!
Bij mij tmibile staat toegestaan aangevinkt.Als ik naar instellingen ga dan Ik alleen apps staan en kan er verder niets mee krijg alleen overzicht van alle apps
Bij vorige telefoon lg kon ik wel gewoon smsen naar bij miljoenenjacht
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Raybi,

Je hebt inderdaad geen blokkade geactiveerd voor sms-diensten. Kun je eens een printscreen maken van jouw instellingen waar je vastloopt en deze hier in het topic plaatsen? Dan kijken we met je mee! Anders kun je ook even langs een T-Mobile Shop gaan, dan kunnen ze daar ter plekke meekijken op jouw telefoon.
Hoi

Bedankt allemaal voor het helpen naar de juiste oplossing.Ik ga morgen wel even bij tmobile shop langs dan kunnen zei zelf eens kijken of het hun wel lukt via eerder gegeven stappen plan.

Gr.bianca
@david.ik heb 2gb gekregen ter compensatie, nu wordt hier 9.99 als extra kosten verekend zag ik in mijn tmobile.!!
@muberra: "De actie van Madness is verlopen, dus die kan niet meer gebruikt worden. "

Volgens mij is de actie nog geldig tot 2 juli. Ik zag hier ook reclame van bij bushokjes. Zie screenshot. Zie link https://www.t-mobile.nl/unlimited-madness/deals-voor-klanten

Reputatie 6
Badge +17
@Raybi,

Geen paniek 🙂 Mijn collega David heeft de kosten hiervoor vergoed, alleen is dit pas zichtbaar op jouw komende factuur. Op My T-Mobile zie je inderdaad nu overige kosten staan, maar deze worden dus verrekend op jouw komende factuur. Laat je weten of het is gelukt in de T-Mobile Shop?

@Matti100,
Mijn collega Müberra bedoelde inderdaad iets anders, want de Unlimited Madness maand loopt nog. Ze bedoelde de Madness actie via Facebook dat de eerste 20.000 klanten 48 uur onbeperkt data kon krijgen. Die was verlopen. Dus het klopt helemaal zo 🙂

Reageer