Beste antwoord door iamPuk
De Gemiste Oproep Sms is gekoppeld aan je voicemail. Wanneer je de voicemail aan- of uitzet, wordt Gemiste Oproep Sms automatisch meegenomen. Het is niet mogelijk Gemiste Oproep Sms los aan of uit te zetten.
Beste antwoord door iamPuk
De Gemiste Oproep Sms is gekoppeld aan je voicemail. Wanneer je de voicemail aan- of uitzet, wordt Gemiste Oproep Sms automatisch meegenomen. Het is niet mogelijk Gemiste Oproep Sms los aan of uit te zetten.
Dit klopt niet. Ik heb voicemail uitstaan maar krijg toch een sms als ik een oproep (vaste lijn) heb gemist.
Hoi
Goed dat je het bij ons navraagt! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en aan de achterkant lijkt alles goed te staan. Soms wil dan nog net een zetje nodig zijn aan de voorkant. Ik wil je daarom vragen om het hoofstation van de telefoon kort van de stroom te halen. Dit zorgt ervoor dat deze wordt gereset. Wil je laten weten of dit ervoor zorgt dat het probleem is opgelost?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.