Beantwoord

Sms gemiste oproep uitzetten

• 18 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 1938 Bekeken

ik wil gemiste oproep sms uitzetten maar dat gaat niet bij de instellingen. Ik kan nee niet aanvinken. Ik wil geen gebruik maken van de voicemail.
icon

Beste antwoord door iamPuk 20 augustus 2017, 22:36

Ik lees op deze pagina:
De Gemiste Oproep Sms is gekoppeld aan je voicemail. Wanneer je de voicemail aan- of uitzet, wordt Gemiste Oproep Sms automatisch meegenomen. Het is niet mogelijk Gemiste Oproep Sms los aan of uit te zetten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Ik lees op deze pagina:
De Gemiste Oproep Sms is gekoppeld aan je voicemail. Wanneer je de voicemail aan- of uitzet, wordt Gemiste Oproep Sms automatisch meegenomen. Het is niet mogelijk Gemiste Oproep Sms los aan of uit te zetten.

Dit klopt niet. Ik heb voicemail uitstaan maar krijg toch een sms als ik een oproep (vaste lijn) heb gemist.

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @okkehel ,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en aan de achterkant lijkt alles goed te staan. Soms wil dan nog net een zetje nodig zijn aan de voorkant. Ik wil je daarom vragen om het hoofstation van de telefoon kort van de stroom te halen. Dit zorgt ervoor dat deze wordt gereset. Wil je laten weten of dit ervoor zorgt dat het probleem is opgelost?

Reageer