Beantwoord

Sms'jes van nummer 3000

• 6 november 2016
  • 4 reacties
  • 4257 Bekeken

Reputatie 2
Beste,
Ik krijg sinds vanmiddag heeeeel veeeeel smsjes van het nr 3000 met steeds 6 cijfers erin. Ik heb van ellende het nu..we geblokkeerd op mn telefoon. Maar wil niet dat ik hier dalijk rare rekeningen van krijg. Wie is nummer 3000 en wat moet ik hier mee?
Mng
icon

Beste antwoord door KoenM 7 november 2016, 10:14

Hoi Sandra,

Het nummer 3000 kan ik niet echt verklaren. Vroeger was dit van een gratis SMS service van Vodafone. Je weet zeker dat je nergens op aangemeld bent?

Is het niet toevallig van een bank? Zij sturen vaak ook verificatiecodes via SMS.

Zou je op www.payinfo.nl willen kijken of je ergens op aangemeld bent? Zo kun je ook eventueel meteen een blokkade instellen/opzeggen.

Let us know!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hoi Sandra,

Het nummer 3000 kan ik niet echt verklaren. Vroeger was dit van een gratis SMS service van Vodafone. Je weet zeker dat je nergens op aangemeld bent?

Is het niet toevallig van een bank? Zij sturen vaak ook verificatiecodes via SMS.

Zou je op www.payinfo.nl willen kijken of je ergens op aangemeld bent? Zo kun je ook eventueel meteen een blokkade instellen/opzeggen.

Let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sandra,

Welkom terug op ons forum, leuk dat je jouw vraag hier weer eens stelt! :)

Ik heb gelijk even gecontroleerd of er wellicht kosten in rekening worden gebracht, maar dit is niet het geval gelukkig. Dit kun je zelf ook nagaan in je My T-Mobile. Je kunt de stappen van KoenM hierboven doornemen om te kijken of je wellicht ergens op geabonneerd bent. Na wat zoekwerk lijkt het inderdaad een nummer te zijn afkomstig van online SMS'jes. Vanaf het moment dat je het nummer geblokkeerd hebt, krijg je ook niets meer binnen?

Laat je weten of je er alsnog achter bent gekomen? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Reputatie 2
Ik heb inderdaad geen smsjes van nummer 3000 meer gekregen nadat ik het nummer geblokkeerd heb. En ook nagegeken bij payinfo of ik ergens een abb heb lopen. Ook dit is niet het geval. Ik hoop dat het zo goed is. Bedankt voor jullie reacties
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sandra,

Wat super dat je ze nu niet meer ontvangt. Ik verwacht dat het hiermee is opgelost. Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, laat het ons dan weten. 😉

Reageer