Beantwoord

SMS niet gebruikt toch hoge kosten

• 9 januari 2016
  • 7 reacties
  • 697 Bekeken

Ik zie op mijn rekening overzicht 4x SMS naar 2233 MGAGE- 200 staan. Geen idee wat dat is. Allemaal op hetzelfde tijdstip
icon

Beste antwoord door Kaassausje 9 januari 2016, 11:58

Hoi maugustijn, welkom op het forum.

Goed dat je deze vraag stelt. Je hebt je waarschijnlijk per ongeluk aangemeld voor een smsdienst. Informatie over het opzeggen van de dienst, het blokkeren van deze diensten zodat het niet nog eens gebeurt en het terugvragen van je geld vind je in de openingspost van dit topic.

Laat je weten of het je gelukt is? Of als je er niet uitkomt natuurlijk. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hoi maugustijn, welkom op het forum.

Goed dat je deze vraag stelt. Je hebt je waarschijnlijk per ongeluk aangemeld voor een smsdienst. Informatie over het opzeggen van de dienst, het blokkeren van deze diensten zodat het niet nog eens gebeurt en het terugvragen van je geld vind je in de openingspost van dit topic.

Laat je weten of het je gelukt is? Of als je er niet uitkomt natuurlijk. 🙂
Hallo,

Best is om STOP naar het nummer te sturen. Tevens ontvang je een bevestiging sms dat het abonnement is gestopt
Ik heb dezelfde afschrijvingen op mijn T-mobile rekening, en dan ook nog 7 keer (is dus € 14,00).
Ik heb geprobeerd om via "dit topic" daar iets aan te doen, maar dan moet ik me aanmelden bij Insided. Ik weet niet wat dat is, dus doe ik dat niet. Kan ik nog anderszins mijn geld terugvorderen en deze shit afsluiten en voorkomen.
Graag echte hulp
Hallo T-mobile,

Jullie zijn een machtige organisatie. Als jullie nou mijn rekening van februari met € 14,00 euro verminderen en dan afschrijven, dan kunnen jullie wel naar die dienst duidelijk maken dat ik er niet van gediend ben om 7 x € 2,00 euro te betalen voor iets wat ik niet weet.
Goed idee???
Ik heb geprobeerd om via "dit topic" daar iets aan te doen, maar dan moet ik me aanmelden bij Insided. Ik weet niet wat dat is, dus doe ik dat niet.

Daar kun je ook niks mee, als je er geen inloggegevens voor hebt. ;)
De link is bijgewerkt en verwijst nu wel juist door. 🙂
Bedankt, nu werkt het wel goed.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Ik zie dat Kaassausje jullie al goed op weg heeft geholpen (dankjewel!) en het algemene topic over sms-diensten heeft meegestuurd. Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Uiteraard kun je aanvullende vragen in het algemene topic stellen. We helpen je daar graag verder!