Beantwoord

Sms payinfo.nl

• 26 april 2017
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Ook ik kreeg net een sms van payinfo. Heb hier niets mee gedaan en me ook nergens voor aangemeld! Hoe kom ik hiervan af? Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Thalina 28 april 2017, 08:54

Hoi allemaal,

Heb je een sms ontvangen van Payinfo? Dan kun je in aanmerking komen voor vergoeding van gemaakte kosten. Dit is géén phishing bericht. Na onderzoek is gebleken dat de sms-dienst 4239 ten onrechte kosten in rekening heeft gebracht bij klanten (het gaat om diensten uit 2015 en 2016). De overkoepelende dienst, Payinfo stuurt gedupeerde klanten daarom zelf een sms met een link naar payinfo.nl/4239. Als je deze sms hebt ontvangen kun je via de link jouw gegevens achterlaten en het geld terugkrijgen wat hieraan is uitgegeven.

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp geopend. Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard aanvullende informatie en eventuele vragen in dit topic stellen. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Hoi Kyamel, welkom op het klantenforum.

Om smsdiensten in te zien en af te melden moet je juist naar www.payinfo.nl. Zij zijn zelf geen smsdienst.

In het algemene topic over smsdiensten kun je lezen hoe je deze diensten opzegt, blokkeert en hoe je T-Mobile een onderzoek kunt laten instellen wanneer blijkt dat je kosten hebt gemaakt aan een dienst die je niet zelf (bewust) hebt aangevraagd.
Haal me van payinfo af aub
Nee, dat moet je zelf doen.. Dat kunnen 'wij' niet, want ten eerste zijn 'wij' mede-klanten en ten tweede zelfs T-Mobile medewerkers kunnen dat niet.

Dat moet jij zelf doen, door zelf langs te gaan en te controleren wat er gaande is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Heb je een sms ontvangen van Payinfo? Dan kun je in aanmerking komen voor vergoeding van gemaakte kosten. Dit is géén phishing bericht. Na onderzoek is gebleken dat de sms-dienst 4239 ten onrechte kosten in rekening heeft gebracht bij klanten (het gaat om diensten uit 2015 en 2016). De overkoepelende dienst, Payinfo stuurt gedupeerde klanten daarom zelf een sms met een link naar payinfo.nl/4239. Als je deze sms hebt ontvangen kun je via de link jouw gegevens achterlaten en het geld terugkrijgen wat hieraan is uitgegeven.

We hebben een algemeen topic over dit onderwerp geopend. Om het forum overzichtelijk te houden sluit ik dit topic. Je kunt uiteraard aanvullende informatie en eventuele vragen in dit topic stellen. We helpen je daar graag verder!