Beantwoord

sms-reclame t-mobile stopzetten?

• Debutant
  • 0 reacties
Vandaag kreeg ik op mijn werk weer een ongevraagde sms van t-mobile met reclame voor een of andere actie. Het was erg storend. Ik heb geen behoefte aan sms van t-mobile. Hoe kan ik ervoor zorgen dat t-mobile mij geen sms stuurt, tenzij ik er om heb gevraagd? Ook factuurmeldingen hoef ik niet via sms te krijgen.
icon

Beste antwoord door EsthervD 17 september 2011, 11:32

@pdw
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb een wijziging voor je doorgevoerd. Hierdoor ontvang je geen sms'jes van T-mobile meer. Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

115 reacties

Reputatie 5
@pdw

Ik heb een wijziging voor je doorgevoerd. Hierdoor ontvang je geen sms'jes van T-mobile meer. Excuses voor het ongemak.
Hierbij hetzelfde verzoek, graag kappen met die spam-sms'jes! Dit irriteert enorm. Hoe blokkeer ik jullie?
Reputatie 6
@Esther
Waarom staan deze instellingen niet ook op deze pagina?
Reputatie 5
@Belle1966,
De sms'jes zijn voor je uitgezet.

@Bubbly, we gaan bekijken of we T-Mobile gebruikers deze diensten in de toekomst ook zelf uit kunnen zetten op My T-Mobile.
Is het inmiddels mogelijk deze diensten uit te kunnen zetten via My T-Mobile?
Reputatie 5
@BlasphemousGirl

Zoals Anne-Marie al aangeeft gaan we bekijken of de T-Mobile gebruikers deze diensten in de toekomst ook zelf uit kunnen zetten op My T-Mobile. Op dit moment is dit nog niet mogelijk.
EsthervD schreef:

@[url=" ??=]BlasphemousGirl[/url]

Zoals [url=" ??=]Anne-Marie[/url] al aangeeft gaan we bekijken of de T-Mobile gebruikers deze diensten in de toekomst ook zelf uit kunnen zetten op My T-Mobile. Op dit moment is dit nog niet mogelijk.

beste t-mobile
ik heb een groot probleem ik heb nu al een jaar een abloment en het ging goed tot een paar weken geledenkreeg ik rare smsjes van dienste die ik niet kon ik heb er niet op gereard en ik kreeg nog geen week later een rekening van wel bove de 120 euro ik schrik hier heel erg van en ik had de fractuur bekeken en bleek nu dat er een of andere sms dienst me iedere keer smsjes stuurt ik heb er stop na geandwoord en ik kreeg een sms terug dat ik niet als abo kland was
ma het blijft ma door gaan ik heb totaal geen geld om deze koste te betalen en nu is mijn vraag eigelijk kan ik mijn abo van nog een jaar stopzetten wand als dit zo door gaat dan heb ik een groot probleem en nog maals ik weet echt niet hoe die smsjes gekomen zijn ma ben niet van plan om iedere keer 120 euro te betalen
ik wil hier vanaf dus ook van me hele abloment
heeft er iemand tips of informatie hoe ik dit het beste kan aanpakke ???

reageer graag

mvg daisy
Reputatie 6
@deesk

Ik begrijp inderdaad dat het heel erg schrikken is als je een factuur krijgt die hoger uitvalt dan dat je verwacht 😞! Als ik kijk naar de laatste factuur van het nummer waarmee je bent ingelogd zie ik inderdaad dat het om sms diensten gaat. Helaas brengen deze diensten hoge kosten met zich mee. Je kunt de sms diensten stopzetten via de site www.smsdienstenfilter.nl. Om onderzoek te laten doen naar de kosten kun je het formulier 'Content diensten en derde partijen' invullen en naar ons toesturen. Dan wordt er een onderzoek gestart en krijg je hier spoedig bericht over.
Reputatie 2
Ja, Ik wil ook van die SMS's van T-Mobiel af! Een NEE - NEE sticker ergens te krijgen??.. Beetje flauw mischien maar ik heb geen behoefte aan SMS reclames (van wie dan ook..)
Reputatie 4
@MlCat13

Geen probleem;). Je zal geen smsjes meer ontvangen van T-Mobile.
Ik wil geen reclame sms meer van T Mobile, hoe krijg ik dat voor elkaar.
Reputatie 4
@Jacky 66

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Ik heb voor zoverre het kan je afgemeld voor sms'jes van T-Mobile!
Ik heb een bonus-sms prepaid bundel, en krijg elke maand een smsjes om me te helpen herinneren dat ik nog voor het einde van de maand met 10 euro op moet waarderen. Daarnaast krijg ik talloze reclame-smsjes. In de reclame heb ik geen enkele interesse, maar die herinneringen vind ik wel handig. Is het mogelijk om de reclame niet meer te ontvangen, maar de herinneringen nog wel? Of is het alles of niets?
goedendag, ook ik wil geen ongewenste reclamen sms ontvangen ook niet om gevraagd.
Reputatie 4
Beiden van harte welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

@JA NEE

Ik heb alleen de reclame voor je uitgezet. De herinneringen zal je blijven ontvangen. 🙂

@opadikkidik

Ik zie dat er al een blokkade is gezet op de reclame sms'jes. Mocht je verder nog vragen hebben dan zie ik graag een bericht tegemoet.
Reputatie 2
Ik kreeg gisteren een reclame sms van t-mobile zelf.
En dat terwijl ik me al lang geleden voor alle mogelijke categorieen (en dus ook "Ik wil geen sms met aanbiedingen ontvangen") heb afgemeld via My T-Mobile.
En het sms bericht eindigde met "Afmelden kan via My T-Mobile"
Dat klopt dus niet!
Hoe kan dat nou?
Ik werd ook gek en blijf al die onzin maar krijgen....prepaid surprise etc.
Heb nu al 10 keer gebeld en iedereen zegt dat het wordt uitgezet...maar nee hoor...
Ook al via de site geprobeerd en er werd gezegd: We zetten het direct uit....maar nee hoor....
Vanmorgen weer gebeld en ja, het stond nog steeds aan "We gaan het regelen" maar het blijft maar doorgaan die ellende.
En wat denk je...ik krijg net een e-mail...weer over die prepaid surprise....de maat is nu echt vol...ik voel me echt bedonderd!
Wil je het uitzetten....gaat niet....ga je bellen....ze hebben geen idee daar aan de telefoon....
Mijn twee dochters en mijn vrouw zijn al overgestapt naar een andere provider door die ellende, ik zal binnenkort ook T-mobile gaan verlaten.
Reputatie 5
@EricvanW wat vervelend dat je nog steeds deze sms'jes krijgt nadat je meerdere malen met ons callcenter contact hebt gehad.

Ik heb je zojuist afgemeld voor T-Mobile Surprise zodat je deze sms'jes niet meer zult ontvangen! Mocht je nog problemen hebben laat ons dit dan weten. 🙂
Reputatie 5
@erwindon4 Wat vervelend! Het staat inderdaad bij jou uitgeschakeld zie ik. Wat was de inhoud van het sms'je?
waar kan ik mij afmelden voor de reclame smsjes van t-mobile?
Reputatie 2

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/erwindon4-167178/" Wat vervelend! Het staat inderdaad bij jou uitgeschakeld zie ik. Wat was de inhoud van het sms'je?

ontvangen op dinsdag 5-feb 11:36
afz:T-Mobile
Wil jij met Valentijnsdag naar de film? Bestel nu je Pathé film vouchers voor jou en je Valentijn in de T-Mobile Extra catalogus of kijk voor een ander leuk cadeau. Geen Sms meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile.
Reputatie 2
En het heeft niet geholpen...
Ik kreeg er vandaag weer 1. (valt op zich dus nog wel mee na ruim 3 maanden).
Deze keer over 2 voor de prijs van 1 toegang tot Dutch Valley.
En nog erger is het dat de url om je af te melden helemaal niet eens bestaat!
e.

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/erwindon4-167178/" Wat vervelend! Het staat inderdaad bij jou uitgeschakeld zie ik. Wat was de inhoud van het sms'je?

ontvangen op dinsdag 5-feb 11:36
afz:T-Mobile
Wil jij met Valentijnsdag naar de film? Bestel nu je Pathé film vouchers voor jou en je Valentijn in de T-Mobile Extra catalogus of kijk voor een ander leuk cadeau. Geen Sms meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile.

Ook ik wil graag van die SMS berichten af. Op de link www.t-mobile.nl/afmelden kan ik niets daar over vinden.
 Ik wil geen sms met aanbiedingen ontvangen staat aangevinkt > en wil die dus niet ontvangen

Toch keeg ik een sms met mbt tot  dutchvally

of ik 10 augustus met exl korting naar dutch valley wil etc etc

Enig idee hoe dit te stoppen?

Groet
Richard
Ook ik wil me graag via deze weg afmelden van T-mobile sms-jes. Alvast bedankt.

Reageer