Beantwoord

sms-reclame t-mobile stopzetten?

Toon eerste reactie

115 reacties

Hallo t-mobile moderators, 

Kunnnen jullie mij AUB ook afmelden voor die gratis acties, ik heb daar niet om gevraagt, en vind ze erg storend.

Alvast bedankt!

Groeten,

Frank

Hallo t-mobile moderators, 

Kunnnen jullie mij AUB ook afmelden voor die gratis acties, ik heb daar niet om gevraagt, en vind ze erg storend.

Alvast bedankt!

Groeten,

Frank

Na lang zoeken heb ik ze gevonden (!!!!) , ze staan op de site van My T-Mobile, onder "gegevens", en dan kiezen voor  "nieuwsbrief".  Daar kan je aangeven dat je GEEN SMS meer wilt ontvangen.
Sjongejongejonge, ik kreeg ook maar steeds van die vervelende smsjes. Er staat afmelden kan via my t-mobile, nou mooi niet. Kunnen jullie mij ook afmelden voor die acties. Ik wil geen enkele smsje meer van t-mobile. Ook geen factuurmelding. 
Fhorst! Bedankt!
bedankt Fhorst! alles uit kunnen zetten! super!
Reputatie 5
Bedankt voor het delen van deze tip Fhorst! Je kunt inderdaad je afmelden voor onze commerciële SMS'jes via My T-Mobile > Gegevens > Nieuwsbrieven.
Hallo T-mobile, Ik ontvang steeds actie smsjes van jullie, maar wil dit niet meer. Hoe zet ik dit uit?

Hallo T-mobile, Ik ontvang steeds actie smsjes van jullie, maar wil dit niet meer. Hoe zet ik dit uit?

Sorry bovenstaande niet gelezen. Te snel vraag gesteld. Probleem is opgelost met dank aan Fhorst.
Reputatie 5
Geen probleem @mobieltje12! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan zie ik je berichtje graag tegemoet! 🙂
Kunnen jullie de reclame uitzetten van mijn nummer? Dit is vreselijk irritant. Meer dan zelfs. Als ondernemer kun je niet eens uitslapen op je vrije dag want dan krijg ik van die tering smsjes die ik ook al duizend maal gehad heb. UITZETTEN DIE ROMMEL A.U.B. En nee ik vraag niet meer netjes aangezien het al de zoveelste keer is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 4
@ PoesC

Welkom op het T-Mobile Forum!

Mijn excuses voor de late reactie. We kunnen deze sms'jes voor je uitschakelen, echter is dit op dit moment niet mogelijk omdat je n.a.w gegevens nog niet bekend zijn. Je kan die gegevens via een privébericht sturen, zodat ik dit vervolgens voor je kan regelen.

Het is ook mogelijk om je zelf aan te registreren via My T-Mobile en vervolgens de sms'jes uit te schakelen. In het bericht van mijn collega Tom, zie je hoe je dit kunt doen. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!
Ik wil geen reclame ontvangen. Gek he! Ik wens van t-mobile niets anders dan het verzorgen van mijn mobiele telefoonverbinding en verder niets. En al helemaal geen sms-jes met reclame. Laten we afspreken dat ik zelf wel aangeef wanneer ik reclame wil ontvangen.

ZET DIE RECLAME UIT!!!
Reputatie 6
Hallo ikwilgeenreclame

Ik heb de sms'jes voor je uitgezet. Je ontvangt vanaf nu geen berichten meer van T-Mobile.
Ik heb bepaalde telefoonnummers op de weigerlijst gezet alleen kunnen deze mensen mij nog steeds sms berichten sturen. Hoe los ik dit?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mehria,

Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent begonnen en wil je dan ook vragen om verdere vragen daar te stellen. Het is namelijk niet toegestaan om vragen dubbel te stellen, dit zorgt voor onduidelijkheid en een hoop dubbele berichten! 🙂 Mijn collega SamH heeft je hier ook al een suggestie gedaan vandaag!

Reageer