Beantwoord

SMS: Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen!

• 15 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2122 Bekeken

Onlangs deze SMS ontvangen: Speciaal voor jou hebben wij een aanbod dat je niet wilt missen! Deze week willen we je er alles over vertellen. Neem je op? We bellen met een anoniem nummer. Groeten, T-Mobile. Geen SMS meer ontvangen? Afmelden kan via My T-Mobile.

Waarom belt een medewerker van T-Mobile anoniem, wat hebben jullie te verbergen?
Hoe weet je zeker dat je met een medewerker van T-Mobile spreekt?
Daarnaast vindt ik dit zo klant onvriendelijk overkomen, voor mij echt een reden om na ongeveer 26 jaar klant te zijn geweest bij T-Mobile (voorheen Orange), om mijn abonnement niet bij jullie te verlengen.

Maar ben ik de enigste die zich hier niet in kan vinden, ik kan het me eigenlijk niet voorstellen.

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Bas 16 augustus 2018, 15:41

Hey m.koehler,

Allereerst mijn excuses, dit is uiteraard niet het gevoel dat wij jou als onze klant willen geven! Ik zal proberen om wat opheldering te bieden. De reden dat er met een anoniem nummer gebeld wordt, is om te voorkomen dat je - bij geen gehoor - terug belt en dan iemand aan de lijn krijgt die helemaal niet weet waarover je gebeld bent. Dit kan voor een hoop verwarring zorgen, wat uiteindelijk kan leiden tot een hoop ontevreden klanten. De anonieme gesprekken zijn overigens geen geheime nummers, maar nummers die niet worden meegestuurd bij het bellen.

We proberen ons als bedrijf juist continu te verbeteren, dus mocht je nog vragen, tips of opmerkingen hebben, laat het ons dan vooral weten. De feedback van onze klanten is namelijk ontzettend belangrijk!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +13
Hey m.koehler,

Allereerst mijn excuses, dit is uiteraard niet het gevoel dat wij jou als onze klant willen geven! Ik zal proberen om wat opheldering te bieden. De reden dat er met een anoniem nummer gebeld wordt, is om te voorkomen dat je - bij geen gehoor - terug belt en dan iemand aan de lijn krijgt die helemaal niet weet waarover je gebeld bent. Dit kan voor een hoop verwarring zorgen, wat uiteindelijk kan leiden tot een hoop ontevreden klanten. De anonieme gesprekken zijn overigens geen geheime nummers, maar nummers die niet worden meegestuurd bij het bellen.

We proberen ons als bedrijf juist continu te verbeteren, dus mocht je nog vragen, tips of opmerkingen hebben, laat het ons dan vooral weten. De feedback van onze klanten is namelijk ontzettend belangrijk!
Reputatie 2
De vraag : hoe weet je nu dat het een medewerker van T mobile is vind ik een zeer goede en rationele vraag , met alle respect 🙂 daar heb je geen antwoord op gegeven ben benieuwd.

Ik zou ook gebeld worden ,nu zijn we een Week later en nog niets gehoord ,waardoor komt dat ?
@BAS
Ik zou dan toch als tip willen meegeven om niet anoniem te bellen, want de reden die je hierboven aangeeft vindt ik nogal zwak, en is ook heel goed en simpel op te lossen en dat zou je als telecom bedrijf toch wel weten.
En zoals @Kiarash hierboven aangeeft is mijn andere vraag nog niet beantwoord, en zo is het ook echt fraude gevoelig.

Nogmaals met vriendelijke groet.

Reageer