Beantwoord

Sms unlimited 48 uur lukt niet

• 7 juni 2017
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Hallo,

Ik zag net op tijd dat Sms unlitimed tot 7 juni geldig is en probeerde Heel enthousiast sms gestuurd naar 2244 en kreeg melding sms niet goed ontvangen en daarop nog 2 keer sms unlitimed aan gestuurd mijn mobiel zegt steeds. Verstuurd en ontvangst bevestiging van 2244.

Wil toch graag unlitimed internet uit proberen.

Dank van een enthousiasteling!

Fijne Dag en Groet.
icon

Beste antwoord door Hajar 9 juni 2017, 09:03

Hi Welpgids,

Graag gedaan hoor! Bedankt voor je lieve compliment! :8 Ik heb de CEO dagbundel voor je toegevoegd. Je kan de bundel activeren door de code te sms'en naar 2244.

Wat betreft je tweede vraag; je hebt als het goed is een e-mail ontvangen over de veranderingen na 13 juni. Ook vind je meer informatie in onze FAQ topic over EU roaming na 13 juni.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi welpgids,

Kun je een screenshot sturen van wat jij hebt gestuurd? Je moest ‘UNLIMITED AAN’ sms'en naar 2244. Wat voor bevestiging heb je ontvangen? Ik zie je screenshot graag tegemoet en dan kijk ik wat je voor je kan betekenen. Ik gun je natuurlijk ook unlimited internet!
Hoi hoi Hajar,
Zoals gevraagd de screenshots.
Snik snik sms was alleen geldig tot 7 juni.

Wil graag ervaren de unlitimed internet.

Alvast Dank, Hajar!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Welpgids,

Ik zie al wat er mis is gegaan. Je hebt namelijk UNLIMITED verkeerd gespeld. Wat ik nu kan doen is jouw een CEO dagbundel aanbieden. Je kan dan 24 uur gebruik maken van onbeperkt internet. Je kan hem zelf activeren wanneer je wilt. Dat kan ik zelf in orde maken en dan heb je toch nog een dag lang onbeperkt internet. Vind je dat een goed idee?
Dank voor je snelle reactie Hajar.
Graag als je wilt doen.
Ik ben er blij mee.
Oja, ik heb de i200 van augustus 2011 en de internet buitenland bundel 2011. Weet je al meer voor na 13 cq 15 juni voor wat er veranderd voor mij?
Thanks Hajar, je bent een super Moderator!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Welpgids,

Graag gedaan hoor! Bedankt voor je lieve compliment! :8 Ik heb de CEO dagbundel voor je toegevoegd. Je kan de bundel activeren door de code te sms'en naar 2244.

Wat betreft je tweede vraag; je hebt als het goed is een e-mail ontvangen over de veranderingen na 13 juni. Ook vind je meer informatie in onze FAQ topic over EU roaming na 13 juni.

Hopelijk heb je nu meer duidelijkheid! 🙂

Reageer