Beantwoord

Sms van Belastingdienst (DigiD) niet ontvangen

Belastingdienst kan me niet sms'en
icon

Beste antwoord door Thalina 7 maart 2017, 12:14

Hoi Jdevoo,

Allereerst welkom bij T-Mobile! Natuurlijk niet fijn dat je geen sms'jes ontvangt van de belastingdienst. Ik zie inderdaad dat je twee keer contact hebt gehad, maar dat de verbinding wegviel. Ik begreep uit de gesprekken dat je geen sms'jes van DigiD ontvangt, klopt dat? Ik heb allereerst een blokkade die nog actief stond voor je verwijderd. Ik denk niet dat dit invloed had op de DigiD sms'jes maar ik heb 'm voor de zekerheid voor je verwijderd. Kun je je toestel even opnieuw opstarten, werkt het dan wel? Ontvang je andere sms'jes wel? En kun je wel zelf sms'jes versturen? Kun je eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Krijg je dan wel de sms'jes van DigiD binnen?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Bekijk origineel

12 reacties

Ik ben net niet geholpen
Nu dus weer niet
Badge +9
Hoi,

Heb je toevallig een blokkade staan op je abonnement?
Deze kun je via My T-Mobile aanpassen ;)

Buiten dat wil ik er graag op wijzen dat dit een forum is, en geen chat. Dit betekent dat zowel klanten als medewerkers van T-Mobile hier komen en kunnen helpen.
Doorgaans is de tijd dat een T-Mobile medewerker op dit forum topics oppakt ook tussen de 24 en 48 uur. Elke 2 à 3 minuten opnieuw proberen zal dus geen beter resultaat opleveren helaas.

Nogmaals: kijk even via My T-Mobile in het menu bij "gegevens & instellingen" naar je blokkades.
Gisteren is mijn abonnement ingegaan en schijnt dat nog niet alles was overgezet.
https://forum.t-mobile.nl/over-de-t-mobile-community-457/nieuw-276923
Dubbel.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jdevoo,

Allereerst heb ik jouw gebruikersnaam aangepast, omdat het plaatsen van privégegevens niet toegestaan is. Het is een openbaar forum en iedereen kan dus meelezen. Mocht je een andere gebruikersnaam willen, dan horen we dat nog graag. Daarnaast wil ik je nog even wijzen op de huisregels, omdat spammen en het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan.

Jouw vorige topic is al gesloten en dit topic wordt vanzelf opgepakt, aangezien we alles op volgorde van binnenkomst oppakken. Jouw bericht komt dus vanzelf aan de beurt!
Ik ben een nieuwe klant bij Tmobile en heb gisteren twee keer gechat met een medewerker maar die werden afgebroken. Daarna gebeld en ongeveer 15 minuten in de wacht gehangen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jdevoo,

Allereerst welkom bij T-Mobile! Natuurlijk niet fijn dat je geen sms'jes ontvangt van de belastingdienst. Ik zie inderdaad dat je twee keer contact hebt gehad, maar dat de verbinding wegviel. Ik begreep uit de gesprekken dat je geen sms'jes van DigiD ontvangt, klopt dat? Ik heb allereerst een blokkade die nog actief stond voor je verwijderd. Ik denk niet dat dit invloed had op de DigiD sms'jes maar ik heb 'm voor de zekerheid voor je verwijderd. Kun je je toestel even opnieuw opstarten, werkt het dan wel? Ontvang je andere sms'jes wel? En kun je wel zelf sms'jes versturen? Kun je eens jouw simkaart in een ander toestel proberen? Krijg je dan wel de sms'jes van DigiD binnen?

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Hallo Thalina
Het is eindelijk gelukt.
Dank je wel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jdevoo,

Kijk aan, fijn om te horen dat het is opgelost! 🙂 Dan was het misschien toch de blokkade. Hoe dan ook, gelukkig werkt alles weer. Succes met de belastingaangifte 😉 Of was het ergens anders voor?
Belastingaangifte 😂
Reputatie 6
Badge +17
Haha, zo'n vermoeden had ik al! 😉 Nog gelukt met invullen? Hopelijk ontvang je een leuk bedrag terug!

Fijne week verder en als ik nog ergens anders bij kan helpen, let me know!

Reageer