Beantwoord

Sms van payinfo van 7,50 euro

  • 1 mei 2017
  • 1 reactie
  • 1087 Bekeken

Ik heb een sms gekrijgen van payinfo.nl en dat heeft me €7,50 gekost
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 mei 2017, 22:05

Hoi Bouyadmarane, welkom op het klantenforum.

De sms van Payinfo kost je niets, dat is een gratis sms die jou hoort te informeren dat je juist op hun website moet kijken waarom je kosten maakt. Je hebt waarschijnlijk onbedoeld een sms-dienst afgesloten. Die kost je dan €7,50 en als je dit niet bewust hebt gedaan, ga dan alsjeblieft nu nog naar de website payinfo.nl om je af te melden, anders blijven de mensen van de sms-dienst namelijk vrolijk geld innen. Dan zit je straks met behoorlijk dure facturen (of continue prepaid opwaarderen) en als je het maanden door zou laten lopen, krijg je ook niet al je geld terug.

In dit algemene topic over sms-diensten lees je meer over het inzien, opzeggen en blokkeren van deze diensten. Zodra de factuur binnen is (als je een abonnement hebt), of in geval van prepaid, kun je ook het onderzoeksformulier invullen en inzenden, zodat T-Mobile kan onderzoeken of de aanmelding terecht was. Als blijkt dat de aanmelding onterecht is, krijg je de gemaakte kosten terug.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Bouyadmarane, welkom op het klantenforum.

De sms van Payinfo kost je niets, dat is een gratis sms die jou hoort te informeren dat je juist op hun website moet kijken waarom je kosten maakt. Je hebt waarschijnlijk onbedoeld een sms-dienst afgesloten. Die kost je dan €7,50 en als je dit niet bewust hebt gedaan, ga dan alsjeblieft nu nog naar de website payinfo.nl om je af te melden, anders blijven de mensen van de sms-dienst namelijk vrolijk geld innen. Dan zit je straks met behoorlijk dure facturen (of continue prepaid opwaarderen) en als je het maanden door zou laten lopen, krijg je ook niet al je geld terug.

In dit algemene topic over sms-diensten lees je meer over het inzien, opzeggen en blokkeren van deze diensten. Zodra de factuur binnen is (als je een abonnement hebt), of in geval van prepaid, kun je ook het onderzoeksformulier invullen en inzenden, zodat T-Mobile kan onderzoeken of de aanmelding terecht was. Als blijkt dat de aanmelding onterecht is, krijg je de gemaakte kosten terug.