Beantwoord

SMS versturen naar 2244 voor cadeau 48 uur unlimited werkt niet

Goedemiddag,

Ik heb gisteren de SMS ontvangen dat ik UNLIMITED AAN naar 2244 moet sturen om gebruik te kunnen maken van de 48 uur unlimited actie. Echter verzend mijn telefoon niet naar het nummer 2244, ik krijg direct de melding dat 'bericht niet verzonden, bekijk bericht en probeer het opnieuw', er staat ook een uitroep teken voor het smsje. Ik heb het inmiddels al 20x geprobeerd maar verzenden lukt niet. Ik heb gisteren de klantenservice gebeld, zij wisten niet wat het probleem kon zijn en ik zou later door de technische dienst gebeld worden. Ik heb in de instellingen van mijn berichten gekeken en op my T-Mobile ingelogd om te kijken of er bepaalde diensten geblokkeerd staan. Ik ken echter niets afwijkends vinden. (ik heb een Samsung S7 Edge). Wat kan ik nog doen? :? :?

Groeten,
Joyce
icon

Beste antwoord door Muberra 15 juni 2017, 16:47

Hoi Joyce & Toetsie,

Ik reageer even op jullie beiden in één topic, omdat jullie hetzelfde probleem ervaren! :)

Begrijpelijk dat jullie van deze mooie actie gebruik willen maken. Zouden jullie een printscreen kunnen maken van het sms'je wat jullie proberen te versturen? Dan kunnen wij met jullie meekijken en het oplossen.

@Joyce, heel goed dat de technische dienst hier nog naar gaat kijken. Zij zullen ook contact met je opnemen met het resultaat van hun onderzoek.

Wij horen graag van jullie! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Joycevdh,

Je kan een afbeelding uploaden door links onder het vak waar je jouw tekst invoert op afbeelding te klikken.

Zouden jullie in de tussentijd een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je hoe je moet controleren of je sms-diensten hebt geblokkeerd in de instellingen van je telefoon.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie!
Hier hetzelfde geen blokkades gezien in instellingen
Hoe kan ik een foto posten? Ik zie geen opties hiervoor staan
Reputatie 4
Hoi Joyce & Toetsie,

Ik reageer even op jullie beiden in één topic, omdat jullie hetzelfde probleem ervaren! :)

Begrijpelijk dat jullie van deze mooie actie gebruik willen maken. Zouden jullie een printscreen kunnen maken van het sms'je wat jullie proberen te versturen? Dan kunnen wij met jullie meekijken en het oplossen.

@Joyce, heel goed dat de technische dienst hier nog naar gaat kijken. Zij zullen ook contact met je opnemen met het resultaat van hun onderzoek.

Wij horen graag van jullie! 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Heb hier dezelfde ervaring.

Reageer