Beantwoord

Sms versturen naar 7111 mislukt

• 15 februari 2017
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Bij het versturen van een sms naar 7111 wordt er eerst toestemming gevraagd. Nu heb ik per ongeluk ergens anders op gedrukt dan op toestemming. Nu kan ik geen sms meer verzenden naar dat nummer. Hoe krijg ik dit ongedaan?
Heb mijn telefoon al uit en aan gezet en heb geen blokkades erop staan zag ik.
icon

Beste antwoord door iamPuk 15 februari 2017, 10:44

Heb je het misschien geblokkeerd in het toestel?
Heb je al bij de instellingen van de sms app gekeken? Open de sms app en ga dan naar de instellingen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +13
Heb je het misschien geblokkeerd in het toestel?
Heb je al bij de instellingen van de sms app gekeken? Open de sms app en ga dan naar de instellingen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey SydsQuestion,

Het zou inderdaad kunnen dat de blokkade in jouw toestel zelf zit of dat je jezelf geblokkeerd hebt via PayInfo. Dit kun je in ieder geval even nalopen! Ik begrijp uit de interacties met mijn collega ook dat het met jouw simkaart in een ander toestel wel lukt. Dit lijkt er op te wijzen dat de blokkade ergens in jouw toestel zelf zit. Controleer dus even de instellingen van jouw berichten.

Ik heb deze dienst echter al eerder langs zien komen en bij deze persoon was het uiteindelijk opgelost door contact op te nemen met Guestzone zelf, de aanbieder van deze SMS-dienst. Wellicht is dit ook nog een optie!

We horen graag van je of het gelukt is!
Dankjulliewel voor jullie snelle reacties. Het probleem is verholpen!
Het lag inderdaad aan mijn instellingen op mijn toestel. Het bleek bij 'applicatiebeheerder - berichten' te liggen alleen had ik hierbij niet verder gekeken.. 🙈 nu hopen dat ik iets win 🙄
Reputatie 7
Badge +20
Super dat het gelukt is! We duimen voor de winst. 😃

Reageer